En konstig shipp
Forum > Harry Potter > En konstig shipp
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Om man shippar Bellatrix och Harry blir det: Berry!
Hahahahahah! ![]() 13 aug, 2012 16:07 |
|
PureSlytherin
Elev |
13 aug, 2012 16:38 |
|
Seriously
Elev |
Har ni hört om denna shippen då?
Drapple Draco Malfoy + Ett äpple Man syftar då på det gröna äpplet som dyker upp med Draco något antal gånger i filmerna. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 13 aug, 2012 16:40 |
|
PureSlytherin
Elev |
Skrivet av Seriously: Har ni hört om denna shippen då? Drapple Draco Malfoy + Ett äpple Man syftar då på det gröna äpplet som dyker upp med Draco något antal gånger i filmerna. Dyker det upp äpplen med Draco i filmerna? O_O
13 aug, 2012 17:02 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av PureSlytherin: Skrivet av Seriously: Har ni hört om denna shippen då? Drapple Draco Malfoy + Ett äpple Man syftar då på det gröna äpplet som dyker upp med Draco något antal gånger i filmerna. Dyker det upp äpplen med Draco i filmerna? O_O Spoiler: Tryck här för att visa! Drapple är nog bästa shippen ever!
13 aug, 2012 17:54 |
|
Bittersweet
Elev |
Skrivet av Seriously: Har ni hört om denna shippen då? Drapple Draco Malfoy + Ett äpple Man syftar då på det gröna äpplet som dyker upp med Draco något antal gånger i filmerna. Drapple... konstigt? Nej, nej, nej. ![]() ![]() ![]()
13 aug, 2012 18:09 |
|
Hydra
Elev |
13 aug, 2012 18:13 |
|
Lea Lovegood
Elev |
13 aug, 2012 18:22 |
|
hyperion
Elev |
13 aug, 2012 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen