nytt namn till hagrid
Forum > Harry Potter > nytt namn till hagrid
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
30 jul, 2012 20:20 |
|
BlondaHermione
Elev |
2 aug, 2012 18:01 |
|
Borttagen
|
Varför ett nytt namn?
2 aug, 2012 18:03 |
|
Hydra
Elev |
Har aldrig riktigt förstått varför Harry Potter-fans ska envisa sig med ett komma på nya namn åt karaktärerna. Det är bara slöseri med tid och alla karaktärer fick ju ett namn från första början av en anledning. Lika bra att Hagrid behåller sitt namn, det är faktiskt bäst så tycker jag.
Ogillar. 2 aug, 2012 18:08 |
|
Marvolo
Elev |
2 aug, 2012 21:30 |
|
Magda
Elev |
2 aug, 2012 22:32 |
|
rosea
Elev |
TOMTEN! nej men....
Hastei Halelli TEBAKS IGEN 3 aug, 2012 09:55 |
|
inovember
Elev |
3 aug, 2012 11:12 |
|
Borttagen
|
Bästa ever and ever 3 aug, 2012 11:15 |
|
Borttagen
|
Bertil.
3 aug, 2012 11:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen