Vilket minne tänker du på?
Forum > Harry Potter > Vilket minne tänker du på?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
Jag skulle tänka på när jag och TA_Sjöström förlovade oss tror jag, än så länge. Vänta ett år så blir det säkert minnet av när vi blev man och hustru istället =)
Jag skulle vilja ha en enhörning! De finns ju i HP-världen så. Nu när jag tänker på det så har ingen i Harry Potter ett magiskt djur... Så då skulle jag bli mer unik ![]() ![]()
4 jul, 2012 17:19 |
|
Borttagen
|
jag skulle tänka på när jag är i skolan med mina kompisar och med min fröken som är BÄST! min patronus är en hund! i love dogs
4 jul, 2012 18:11 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Minnet skulle nog vara förra årets julafton. Eller, jag vet inte. Än har jag inte sett hur julen 2013 kommer att bli.
Min patronus, tror jag skulle vara en delfin. (om jag går på magkänslan) 1 jan, 2013 19:00 |
|
Borttagen
|
Tanke: När jag och min flickvän blev ihop
Patronus: Varg 3 jan, 2013 19:33 |
|
NyTo
Elev |
5 jan, 2013 17:09 |
|
Fantasia
Elev |
Hela min familj samlad ute på mitt landställe, vi alla skrattar och jag ler eftersom att jag har i det ögonblicket det bästa man kan ha, en hel och lycklig familj, min mamma pch pappa är separerade så jag kommer aldrig uppleva såna ögonblick igen. ♥
Skulle antingen blivit en fredsduva eller en katt. 5 jan, 2013 17:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen