Dödsrelikerna del 1 på DVD
Forum > Harry Potter > Dödsrelikerna del 1 på DVD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
23 jan, 2011 20:33 |
|
soratanaka
Elev |
^ Skrev att du var tuff, och gjorde min favoritsmiley på MSN. Hahha. ~
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 jan, 2011 20:38 |
|
leumas vän
Elev |
23 jan, 2011 21:23 |
|
soratanaka
Elev |
Användarbilder har inget med tuffheten att göra! Ryck upp dig och var nöjd med allt som livet ger!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 jan, 2011 21:27 |
|
Oskan
Elev |
Men om man aldrig väntar på något och bygger upp förväntningar, hur kan man då bli glad när någonting då när det väl kommer?
Hade du fått den serverad på ett silverfat här och nu hade du inte alls blivit lika glad som du skulle bli när den väl kommer! "May the force be equal to mass times acceleration" 24 jan, 2011 08:35 |
|
Emey94
Elev |
Jag villl ha den nuuuu orkar inte vänta
The best thing you can have is love 24 jan, 2011 14:25 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av soratanaka: Användarbilder har inget med tuffheten att göra! Ryck upp dig och var nöjd med allt som livet ger! Det har dom visst det! Kolla på din. Man ser ju att du är en tuff tjej. 24 jan, 2011 16:38 |
|
soratanaka
Elev |
^ Äsch, utsidan spelar ju ingen roll. Jag kan ju vara värsta nörden hur som haver. :>
@Oskan; Instämmer! Ju längre väntan är, desto gladare blir man. :> "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 24 jan, 2011 17:10 |
|
leumas vän
Elev |
24 jan, 2011 17:11 |
|
jan
Elev |
Skrivet av leumas vän: Men jag är inte tuff... Kolla på min användarbild. Du är snäll !!! Tycker jag i alla fall !! Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
24 jan, 2011 18:15 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen