Why did you die, dad? (Sv)
Forum > Fanfiction > Why did you die, dad? (Sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
3 aug, 2012 15:01 |
|
Borttagen
|
Jag har tagit en liten paus och kommer nog skriva om allt igen så att det blir lite mer öh vad ska man säga, bättre, trovärdigt? Fast jag kommer nog inte börja med det förrens om nån vecka... Sorry 3 aug, 2012 17:47 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har tagit en liten paus och kommer nog skriva om allt igen så att det blir lite mer öh vad ska man säga, bättre, trovärdigt? Fast jag kommer nog inte börja med det förrens om nån vecka... Sorry Okej. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!♥
3 aug, 2012 22:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Jag har tagit en liten paus och kommer nog skriva om allt igen så att det blir lite mer öh vad ska man säga, bättre, trovärdigt? Fast jag kommer nog inte börja med det förrens om nån vecka... Sorry Okej. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!♥ Du är snäll du ♥ 3 aug, 2012 22:47 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Jag har tagit en liten paus och kommer nog skriva om allt igen så att det blir lite mer öh vad ska man säga, bättre, trovärdigt? Fast jag kommer nog inte börja med det förrens om nån vecka... Sorry Okej. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!♥ Du är snäll du ♥ Naww, I´m just telling the truth♥
3 aug, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Jag har tagit en liten paus och kommer nog skriva om allt igen så att det blir lite mer öh vad ska man säga, bättre, trovärdigt? Fast jag kommer nog inte börja med det förrens om nån vecka... Sorry Okej. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!♥ Du är snäll du ♥ Naww, I´m just telling the truth♥ Tack tack, nu blir jag glad ♥ 3 aug, 2012 22:51 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: Jag har tagit en liten paus och kommer nog skriva om allt igen så att det blir lite mer öh vad ska man säga, bättre, trovärdigt? Fast jag kommer nog inte börja med det förrens om nån vecka... Sorry Okej. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!♥ Du är snäll du ♥ Naww, I´m just telling the truth♥ Tack tack, nu blir jag glad ♥ Varsågod, det är kul att göra folk glada
3 aug, 2012 22:52 |
|
Hydra
Elev |
Måste bara få skriva detta, det är "Why did you die" inte "Why did you died".
Men det jag har läst har varit rätt okej 3 aug, 2012 22:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hydra: Måste bara få skriva detta, det är "Why did you die" inte "Why did you died". Men det jag har läst har varit rätt okej Okej tack, tvekade på vad det hette så tack Hur ändrar man rubriken? 3 aug, 2012 22:58 |
|
Hydra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hydra: Måste bara få skriva detta, det är "Why did you die" inte "Why did you died". Men det jag har läst har varit rätt okej Okej tack, tvekade på vad det hette så tack Hur ändrar man rubriken? Du ber en prefekt, eller lärare. Skulle jag väl tro. 4 aug, 2012 11:36 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen