Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Why did you die, dad? (Sv)

Forum > Fanfiction > Why did you die, dad? (Sv)

1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12
Användare Inlägg
ginnyw123
Elev

Avatar


När kommer nästa del?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

3 aug, 2012 15:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av ginnyw123:
När kommer nästa del?

Jag har tagit en liten paus och kommer nog skriva om allt igen så att det blir lite mer öh vad ska man säga, bättre, trovärdigt? Fast jag kommer nog inte börja med det förrens om nån vecka... Sorry

3 aug, 2012 17:47

ginnyw123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ginnyw123:
När kommer nästa del?

Jag har tagit en liten paus och kommer nog skriva om allt igen så att det blir lite mer öh vad ska man säga, bättre, trovärdigt? Fast jag kommer nog inte börja med det förrens om nån vecka... Sorry

Okej.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

3 aug, 2012 22:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av ginnyw123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ginnyw123:
När kommer nästa del?

Jag har tagit en liten paus och kommer nog skriva om allt igen så att det blir lite mer öh vad ska man säga, bättre, trovärdigt? Fast jag kommer nog inte börja med det förrens om nån vecka... Sorry

Okej.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!♥

Du är snäll du ♥

3 aug, 2012 22:47

ginnyw123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ginnyw123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ginnyw123:
När kommer nästa del?

Jag har tagit en liten paus och kommer nog skriva om allt igen så att det blir lite mer öh vad ska man säga, bättre, trovärdigt? Fast jag kommer nog inte börja med det förrens om nån vecka... Sorry

Okej.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!♥

Du är snäll du ♥

Naww, I´m just telling the truth♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

3 aug, 2012 22:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av ginnyw123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ginnyw123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ginnyw123:
När kommer nästa del?

Jag har tagit en liten paus och kommer nog skriva om allt igen så att det blir lite mer öh vad ska man säga, bättre, trovärdigt? Fast jag kommer nog inte börja med det förrens om nån vecka... Sorry

Okej.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!♥

Du är snäll du ♥

Naww, I´m just telling the truth♥

Tack tack, nu blir jag glad ♥

3 aug, 2012 22:51

ginnyw123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ginnyw123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ginnyw123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av ginnyw123:
När kommer nästa del?

Jag har tagit en liten paus och kommer nog skriva om allt igen så att det blir lite mer öh vad ska man säga, bättre, trovärdigt? Fast jag kommer nog inte börja med det förrens om nån vecka... Sorry

Okej.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!♥

Du är snäll du ♥

Naww, I´m just telling the truth♥

Tack tack, nu blir jag glad ♥

Varsågod, det är kul att göra folk glada

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F2m3nyh1.jpg

3 aug, 2012 22:52

Hydra
Elev

Avatar

+1


Måste bara få skriva detta, det är "Why did you die" inte "Why did you died".

Men det jag har läst har varit rätt okej

3 aug, 2012 22:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hydra:
Måste bara få skriva detta, det är "Why did you die" inte "Why did you died".

Men det jag har läst har varit rätt okej

Okej tack, tvekade på vad det hette så tack

Hur ändrar man rubriken?

3 aug, 2012 22:58

Hydra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hydra:
Måste bara få skriva detta, det är "Why did you die" inte "Why did you died".

Men det jag har läst har varit rätt okej

Okej tack, tvekade på vad det hette så tack

Hur ändrar man rubriken?


Du ber en prefekt, eller lärare. Skulle jag väl tro.

4 aug, 2012 11:36

1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12

Forum > Fanfiction > Why did you die, dad? (Sv)

Du får inte svara på den här tråden.