Vd tycker du om neville longbottom??
Forum > Harry Potter > Vd tycker du om neville longbottom??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
han är en väldigt viktig person o böckerna, men har aldrig riktigt varit så super intreserad av honom.
12 jan, 2013 20:04 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att Neville är en underbar karaktär. Han växer ju något enormt igenom böckerna och han är ju bara allt igenom god. Han är min absoluta favorit.
Jag vet inte varför men han påminner mig om Sam i sagan om ringen. 12 jan, 2013 20:52 |
|
Borttagen
|
Gryffindor skulle inte va det samma utan honom,
han är en go' och snäll karaktär som man kan lita på. Och han räddade Harry från Voldemort i film 7 del 2 genom att döda Nagini som är den sista horokruksen (jag vet inte hur det stavas) 12 jan, 2013 21:08 |
|
Borttagen
|
Neville är en äkta gryffindor elev inget gryffindor utan Neville longbottom och han har det ju svårt hans föräldrar vet inte vem han är
Han är en av de bästa karaktärerna 12 jan, 2013 21:11 |
|
Melissa Malfoy
Elev |
12 jan, 2013 23:20 |
|
joel dumbledore
Elev |
Såklart
Join the dark side, we have cookies. :D 13 jan, 2013 08:32 |
|
Dennys
Elev |
Det är synd om Neville. Han är föräldralös och har ett hemskt ärr från när Ni-Vet-Vem försökte döda honom och förlorade all sin kraft. Och när Neville blev större så var han tvungen att hitta och förstöra 7 horrokruxer!
Eller vänta nu. Blandade jag ihop Neville och Harry nu igen? De är såååå lika varandra. De båda är föräldralösa och det gör så att de blir såååå lika varandra! 13 jan, 2013 08:51 |
|
joel dumbledore
Elev |
jag älskar hella familjen longbotom
Join the dark side, we have cookies. :D 13 jan, 2013 08:57 |
|
draktränaren
Elev |
griffidor skulle inte va sig likt alls utan honom
13 jan, 2013 10:11 |
|
Genny1
Elev |
19 jan, 2013 19:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen