Vem är du av Marodörerna?
Forum > Harry Potter > Vem är du av Marodörerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
I'm totaly James
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 18 jun, 2012 21:00 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fredrick: Skrivet av Borttagen: nänä Skrivet av Fredrick: Jag spammar inte! Skrivet av Borttagen: how about write in svenska?Skrivet av Borttagen: How about women? Skrivet av Fredrick: Skrivet av Borttagen: men får inte spamma. Skrivet av Fredrick: *host* ingen. och absolut inte sirius. dom som säger att dom är sirius borde kolla upp sig hos en psykolog. sjuka tankar... Skrivet av Fredrick: Jag spammar inte! Skrivet av Borttagen: men får inte spamma. Skrivet av Fredrick: *host* ingen. och absolut inte sirius. dom som säger att dom är sirius borde kolla upp sig hos en psykolog. sjuka tankar... och how abous sluta spamma? Men lägg ner. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2012 11:19 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Solkatten: jag spammar inte.Skrivet av Fredrick: Skrivet av Borttagen: nänä Skrivet av Fredrick: Jag spammar inte! Skrivet av Borttagen: how about write in svenska?Skrivet av Borttagen: How about women? Skrivet av Fredrick: Skrivet av Borttagen: men får inte spamma. Skrivet av Fredrick: *host* ingen. och absolut inte sirius. dom som säger att dom är sirius borde kolla upp sig hos en psykolog. sjuka tankar... Skrivet av Fredrick: Jag spammar inte! Skrivet av Borttagen: men får inte spamma. Skrivet av Fredrick: *host* ingen. och absolut inte sirius. dom som säger att dom är sirius borde kolla upp sig hos en psykolog. sjuka tankar... och how abous sluta spamma? Men lägg ner. jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 19 jun, 2012 11:21 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fredrick: Skrivet av Solkatten: jag spammar inte. Skrivet av Fredrick: Skrivet av Borttagen: nänä Skrivet av Fredrick: Jag spammar inte! Skrivet av Borttagen: how about write in svenska?Skrivet av Borttagen: How about women? Skrivet av Fredrick: Skrivet av Borttagen: men får inte spamma. Skrivet av Fredrick: *host* ingen. och absolut inte sirius. dom som säger att dom är sirius borde kolla upp sig hos en psykolog. sjuka tankar... Skrivet av Fredrick: Jag spammar inte! Skrivet av Borttagen: men får inte spamma. Skrivet av Fredrick: *host* ingen. och absolut inte sirius. dom som säger att dom är sirius borde kolla upp sig hos en psykolog. sjuka tankar... och how abous sluta spamma? Men lägg ner. Vi har fattat det nu, men bara lägg ner. Inget att bråka över. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2012 11:21 |
|
9te
Elev |
19 jun, 2012 11:21 |
|
Solkatten
Elev |
Alla verkar vara som Remus x'
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jun, 2012 11:22 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Solkatten: jag bråkar inte. dom spammade, so do i.Skrivet av Fredrick: Skrivet av Solkatten: jag spammar inte. Skrivet av Fredrick: Skrivet av Borttagen: nänä Skrivet av Fredrick: Jag spammar inte! Skrivet av Borttagen: how about write in svenska?Skrivet av Borttagen: How about women? Skrivet av Fredrick: Skrivet av Borttagen: men får inte spamma. Skrivet av Fredrick: *host* ingen. och absolut inte sirius. dom som säger att dom är sirius borde kolla upp sig hos en psykolog. sjuka tankar... Skrivet av Fredrick: Jag spammar inte! Skrivet av Borttagen: men får inte spamma. Skrivet av Fredrick: *host* ingen. och absolut inte sirius. dom som säger att dom är sirius borde kolla upp sig hos en psykolog. sjuka tankar... och how abous sluta spamma? Men lägg ner. Vi har fattat det nu, men bara lägg ner. Inget att bråka över. jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 19 jun, 2012 11:23 |
|
JosefinFini
Elev |
Lupin
Rätt duktig i skolan. Hänger då och då med de lite "tuffare", men är ändå inte som dom. Lugn. Deltar inte i mobbing, men gör kanske inte tillräckligt mycket för att stoppa den... Fast jag har inga problem med fullmåne! ![]()
19 jun, 2012 11:23 |
|
Borttagen
|
Lupin tror jag.
Fast om möjligt ännu mer tillbakadragen. En blandning av Pettigrew och Lupin kanske? Nuförtiden är jag nog mer Lupin. 19 jun, 2012 13:59 |
|
Claus Ricardstone
Elev |
Lupin
19 jun, 2012 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen