Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MystiqueRed
Elev |
Hufflepuff.. eller Ravenclaw... men eftersom en av mina bästa vänner tillhör Ravenclaw så säger jag Hufflepuff... har det dummaste namnet också
15 jun, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
3
(Haha, ser så konstigt ut då ajg är en Hufflepuffare här xD) 15 jun, 2012 21:50 |
|
saganda
Elev |
1
No offense gryffindorare, det är bara det att det elevhemmet känns lite uttjatat för min del. Det finns liksom inga hemligheter kvar om det. Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 15 jun, 2012 22:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
15 jun, 2012 23:25 |
|
Borttagen
|
Flest röster i gårdagens omröstning fick alternativ 3 och4.
Dagens fråga 16/6: Vilken position skulle du vilja ha i Quidditch? 1: Jagare 2: Vaktare 3: Slagman 4: Sökare 1: XXXXXXXXXX 2:XX 3:XX 4:XXX 16 jun, 2012 14:37
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-17 kl. 15:06
|
|
95mas
Elev |
16 jun, 2012 14:39 |
|
wolfie99rl
Elev |
Jag säger nog 2...
Jag tycker att Harry, Ron och Hermione är dem största hjältarna... For The Greater Good 16 jun, 2012 15:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av wolfie99rl: Jag säger nog 2... Jag tycker att Harry, Ron och Hermione är dem största hjältarna... På vilken fråga svarar du? 16 jun, 2012 15:18 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Borttagen: Första tror jag.Skrivet av wolfie99rl: Jag säger nog 2... Jag tycker att Harry, Ron och Hermione är dem största hjältarna... På vilken fråga svarar du?
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
16 jun, 2012 15:26 |
|
Ginny =)
Elev |
16 jun, 2012 15:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen