SORLIGASTE SCENEN I HP???
Forum > Harry Potter > SORLIGASTE SCENEN I HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cake Ravenclaw
Elev |
När
Spoiler: han är så söt. Plus att han sätter aldrig sig själv först!!!Tryck här för att visa! 31 maj, 2012 17:28 |
|
Itrahil
Elev |
När dobby dör!
1 jun, 2012 11:59 |
|
Spell9
Elev |
när man ser lille harry gråta brevid sin döda mamma
1 jun, 2012 12:31 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
1 jun, 2012 14:04 |
|
Filifjonkan
Elev |
när Dobby dör! Buäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!
evak forever. 1 jun, 2012 15:19 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av dumble: Vilken scen tycker ni är sorligast i hp??? Jag tycker verkligen att scenen där George dog är sorligast, HAN ÄR MIN IDOL!!! Ja, den scenen är jättesorglig, men det var Fred ![]() ![]()
1 jun, 2012 17:02 |
|
Borttagen
|
När Sirius dör!
1 jun, 2012 17:06 |
|
Boba
Elev |
När
Spoiler: tror jag.Tryck här för att visa! 1 jun, 2012 17:06 |
|
HARRY POTTER-FANET
Elev |
när harry ska gå till skogen och säger hejdå till
1 jun, 2012 18:00 |
|
JosefinFini
Elev |
Dobbys död är då jag gråter mest.
Men när Snape dör, och många av hans minnen är väldigt sorgliga. Och när Dumbledore dör och alla håller upp sina stavar ♥ ![]()
1 jun, 2012 18:05 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen