The mugglis games nummer 50
Forum > Fanfiction > The mugglis games nummer 50
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Drake
Elev |
Skrivet av Lily Brown: Självklart Skrivet av Drake: Namn: Ålder:15 Distrikt:Spelar ingen roll. Styrkor:Oerhört snabb, kan mycket om att leva i naturen. Klarar sig bra själv. Svagheter:Ovan att umgås med andra människor, säger lätt saker som kan såra andra. Dålig med att hantera sina bundsförvanter. Historia: Min karaktär växte upp i en stuga i skogen i utkanten av sitt distrikt. Där lärde hon sig allt hon behövde veta om skogen. Hon har aldrig haft riktigt bra kontakt med sin familj och har aldrig haft några vänner som hon verkligen kunnat lita på. Hon litar inte på någon. Skriver upp dig i distrikt 3 om det är ok? 29 maj, 2012 16:32 |
|
Soda
Elev |
29 maj, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
DISTRIKT 2 DISTRIKT 2 DISTRIKT 2 PLEEEEEASE
29 maj, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
29 maj, 2012 17:06 |
|
Lily Brown
Elev |
Skrivet av Borttagen: DISTRIKT 2 DISTRIKT 2 DISTRIKT 2 PLEEEEEASE Det finns bara en plats kvar i distrikt 2 och Emme Lesterange var först. Kan du tänka dig ett annat distrikt?
29 maj, 2012 17:09 |
|
MissFniss
Elev |
29 maj, 2012 17:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lily Brown: Skrivet av Borttagen: DISTRIKT 2 DISTRIKT 2 DISTRIKT 2 PLEEEEEASE Det finns bara en plats kvar i distrikt 2 och Emme Lesterange var först. Kan du tänka dig ett annat distrikt? Okej Finns det någon ledig plats i 4? 29 maj, 2012 17:13 |
|
Lily Brown
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lily Brown: Skrivet av Borttagen: DISTRIKT 2 DISTRIKT 2 DISTRIKT 2 PLEEEEEASE Det finns bara en plats kvar i distrikt 2 och Emme Lesterange var först. Kan du tänka dig ett annat distrikt? Okej Finns det någon ledig plats i 4? Tyvärr inte. Det som är fulla är ettan tvåan fyran och femman
29 maj, 2012 17:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lily Brown: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lily Brown: Skrivet av Borttagen: DISTRIKT 2 DISTRIKT 2 DISTRIKT 2 PLEEEEEASE Det finns bara en plats kvar i distrikt 2 och Emme Lesterange var först. Kan du tänka dig ett annat distrikt? Okej Finns det någon ledig plats i 4? Tyvärr inte. Det som är fulla är ettan tvåan fyran och femman Noooo</3 Jag tror jag drar mig ur tyvärr :\ 29 maj, 2012 17:19 |
|
Lily Brown
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lily Brown: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lily Brown: Skrivet av Borttagen: DISTRIKT 2 DISTRIKT 2 DISTRIKT 2 PLEEEEEASE Det finns bara en plats kvar i distrikt 2 och Emme Lesterange var först. Kan du tänka dig ett annat distrikt? Okej Finns det någon ledig plats i 4? Tyvärr inte. Det som är fulla är ettan tvåan fyran och femman Noooo</3 Jag tror jag drar mig ur tyvärr :\ Tror du inte att du kan vara i ett annat distrikt. För om det är för att du vill vara karriärist så lottar vi vilka som blir det. Vi lottar också vem som vinner.
29 maj, 2012 17:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen