Vad skulle du fråga Sorteringshatten om du fick chansen?
Forum > Harry Potter > Vad skulle du fråga Sorteringshatten om du fick chansen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Måntass
Elev |
31 maj, 2012 19:47 |
|
EMELESEL
Elev |
Hm...antagligen vilket elevhem jag passar i
31 maj, 2012 20:12 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Jag skulle fråga vilket elevhem jag passade in i. Och varför mitt Hogwarts-brev är så försenat...
by my heel, i care not 3 jun, 2012 12:05 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
3 jun, 2012 15:31 |
|
Complicated
Elev |
Jag skulle självklart vilja bli sorterad men jag skulle vilja veta om jag skulle kunna bli stor i magivärlden!
27 jun, 2012 01:23 |
|
Borttagen
|
Bli sorterad!
27 jun, 2012 12:10 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Jag skulle fråga (om jag inte var det) om jag var en häxa. Om jag var en häxa (och inte en sorglig mugglare
^^Okej, det blev konstigt... xD ![]()
27 jun, 2012 13:45 |
|
Flamehead
Elev |
27 jun, 2012 15:02 |
|
Cailine
Elev |
Skulle frågat om jag på något sätt kunde få the Chamber of Secrets att fungera igen, få en ny Basilisk.
![]() ![]()
27 jun, 2012 16:32 |
|
AlexZz
Elev |
4 jul, 2012 14:46 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen