Twixspelen [SYOT]
Forum > Fanfiction > Twixspelen [SYOT]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Drake
Elev |
Jag är lite... oerfaren, och förstår inte vad det hän går ut på. Så någon får gärna förklara för mig här, eller i ett mejl, eller något.
Men det verkar najjs, och om jag är med vill jag vara i distrikt melontuggummi! ;3 27 maj, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
Vill vara med i aprikos marmelad
27 maj, 2012 20:10 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Drake: Jag är lite... oerfaren, och förstår inte vad det hän går ut på. Så någon får gärna förklara för mig här, eller i ett mejl, eller något. Men det verkar najjs, och om jag är med vill jag vara i distrikt melontuggummi! ;3 Har du läst Hungerspelen? För det här kommer gå ut på ungefär samma sak, alltså att deltagarna ska döda varandra till bara en person är vid liv... Fast det är jag som skriver hur dom dödar varandra osv. Världens bästa förklaring ja... x) 27 maj, 2012 20:19 |
|
Drake
Elev |
Jojojomensann! Världens bästa förklaring!
Om man fick välja personlighet så är jag nog lite Ravenpuff, liksom. Väldigt snäll, något klok, samvete som inte vet jag. Får dåligt samvete när jag sparkar till en sten för hårt. XD Etremt mycket emot våld, opassande egenskaper i ett Twixspel. Skulle aldrig någonsin anmäla sig frivilligt. Men jag har ändå min hjärna till hjälp... Och att min rollfigur är så lång och stor. Kan vara fördel, kan vara nackdel, jag springer inte riktigt lika snabbt som de andra deltagarna... 27 maj, 2012 20:37 |
|
-Patronus-
Elev |
27 maj, 2012 20:41 |
|
Borttagen
|
CHOKLADFUDGE ÄR LEDIGT
OMG JAG JOIIIIINAR 27 maj, 2012 20:42 |
|
Twix
Elev |
27 maj, 2012 20:49 |
|
Emme Lestrange
Elev |
27 maj, 2012 20:54 |
|
Lisen563
Elev |
yay!
27 maj, 2012 20:55 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
NEEEEEEEEEEEEJ NEEEEEEEJ NEEEEEEEHJ VARFÖR MISSADE JAG DETTA? NEEEEEEEEEJ
speech! 27 maj, 2012 21:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen