Vilket yrke efter Hogwarts?
Forum > Harry Potter > Vilket yrke efter Hogwarts?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Lärare på Hogwarts (kanske i förvandlingskonst eller liknande) eller så skulle jag vilja ha en egen liten mysig butik i Diagongränden.
4 jul, 2012 15:05 |
|
pettersv
Elev |
äch jag vill ju bli auror
4 jul, 2012 17:00 |
|
themarauder
Lärare |
Lärare kanske
=) - just like themarauder 4 jul, 2012 19:28 |
|
Radioanka
Elev |
Bibliotekarie på Hogwarts. Så himla awesome.
happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 4 jul, 2012 20:13 |
|
Borttagen
|
jag vill bli trollkars sångare XD nä men antingen det eller advokat åt trolldomministeriet
4 jul, 2012 22:05 |
|
SabinaPotter
Elev |
Jag skulle vilja vara rektor på hogwarts
Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång 4 jul, 2012 22:08 |
|
Jossan
Elev |
Måste säga Auror jag med, har alltid velat bli polis, det är ju ungefär samma sak
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 4 jul, 2012 23:40 |
|
95mas
Elev |
4 jul, 2012 23:46 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Alla yrken verkar rätt roliga tycker jag.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 4 jul, 2012 23:54 |
|
viktor
Elev |
Auror eller Auror eller Quidditchspelare
5 jul, 2012 08:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen