Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny4ever
Elev |
Skrivet av Borttagen: vad tråkigt Åh. Jag vill verkligen skriva men datorn med det påbörjade kapitlet är just nu hos mamma... D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 25 maj, 2012 16:51 |
|
JosefinFini
Elev |
26 maj, 2012 18:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh. Jag vill verkligen skriva men datorn med det påbörjade kapitlet är just nu hos mamma... D: Det gör ingenting vi kan vänta! 26 maj, 2012 18:44 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åh. Jag vill verkligen skriva men datorn med det påbörjade kapitlet är just nu hos mamma... D: Det gör ingenting vi kan vänta! Precis! ![]()
26 maj, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
Åh du är så duktig fina duuuuu ! ♥
Men har du helt glömt bort vad jag har sagt? Här sitter du och skriver på en superbra fanfiction och inte talar om det för mig! Jag kunde ju ha missat den här underbara historien helt! Då hade jag ju blivit jätteledsen! Tänk lite på mig också! Den här var verkligen jättebra underbaris, skriv meeeeer innan jag också ser ljuset ^^ 30 maj, 2012 21:17 |
|
Lucy och Rose
Elev |
30 maj, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha åååh, tack underbaraste undarbaris! ♥ ♥ ♥Åh du är så duktig fina duuuuu ! ♥ Men har du helt glömt bort vad jag har sagt? Här sitter du och skriver på en superbra fanfiction och inte talar om det för mig! Jag kunde ju ha missat den här underbara historien helt! Då hade jag ju blivit jätteledsen! Tänk lite på mig också! Den här var verkligen jättebra underbaris, skriv meeeeer innan jag också ser ljuset ^^ TACK ♥ Och jag ska skriva nu, jag saknar bara ETT ord innan kapitlet är klart, men jag kommer inte på ordet... xD OKAJ, I need some help ovaarr heeerreee: Vad skulle man kunna kalla ett ställe som man kommer till efter döden? o_o Himlen låter lite väl klassiskt.. 30 maj, 2012 21:53 |
|
mican00
Elev |
31 maj, 2012 07:36 |
|
JosefinFini
Elev |
31 maj, 2012 07:41 |
|
Borttagen
|
Awesome!
Ginny4ever har hjälpt mig lite så jag är i princip klar med kapitlet.. Men jag måste ju dra till skolan nu.. 31 maj, 2012 07:45 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen