Mugglisspelen
Forum > Fanfiction > Mugglisspelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Adrasthea: Skrivet av Borttagen: Jag frågade på första sidan men är inte med!! Kan du skriva upp om mig?! *hundvalpsögon!* Självklart! Skrivet av Borttagen: Är med!!! Tyvärr så finns det inga platser kvar. Bara en i Slytherin, men jag väntar fortfarande svar från Lily Brown som frågade på första sidan men jag glömde skriva upp. Men, om hon inte vill ha platsen så kan du vara med. Ok.. Men nej, jag vill helst vara i Hufflis-laget 12 jun, 2012 16:51 |
|
PotterHunger
Elev |
Jag kan ta sista platsen som det behövs
Läs min profil för info... 12 jun, 2012 16:55 |
|
Adrasthea
Elev |
Vill du vara med så kan jag klämma in dig som spelledare eller mentor (jag tappade ordet), men jag väntar fortfarande på ett svar från Lily Brown om hon vill ha platsen. "And how did the mysterious Ariana die? Is it possible that Ariana Dumbledore was the first person to die for 'the greater good'?" - Rita Skeeter 12 jun, 2012 17:02 |
|
Lily Brown
Elev |
Skrivet av Adrasthea: Vill du vara med så kan jag klämma in dig som spelledare eller mentor (jag tappade ordet), men jag väntar fortfarande på ett svar från Lily Brown om hon vill ha platsen. Jag vill ha den!!!
12 jun, 2012 21:58 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Lily Brown: Skrivet av Adrasthea: Vill du vara med så kan jag klämma in dig som spelledare eller mentor (jag tappade ordet), men jag väntar fortfarande på ett svar från Lily Brown om hon vill ha platsen. Jag vill ha den!!! Concrats haha Läs min profil för info... 12 jun, 2012 21:59 |
|
Cindy
Elev |
Yeey, jag är liten 8DDDDDD
Men kommer förmodligen dö i första sekunden *saktar in ju mer jag skriver den sista meningen* :0
10 jul, 2012 21:56 |
|
Soda
Elev |
Det behöver du väl inte PotterHunger för det är några som är med i det här spelet som har tagit bort sina användare. Borde vi inte byta ut dom?
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
11 jul, 2012 14:34 |
|
PotterHunger
Elev |
Skrivet av Soda: Äsch, jag vet inte. Det behöver du väl inte PotterHunger för det är några som är med i det här spelet som har tagit bort sina användare. Borde vi inte byta ut dom? Läs min profil för info... 11 jul, 2012 15:27 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av PotterHunger: Skrivet av Soda: Äsch, jag vet inte. Det behöver du väl inte PotterHunger för det är några som är med i det här spelet som har tagit bort sina användare. Borde vi inte byta ut dom? Joo stanna ett tag till bara
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
12 jul, 2012 15:57 |
|
PotterHunger
Elev |
^okej då
Läs min profil för info... 14 jul, 2012 14:54 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen