Cirkeln-trilogin
Forum > Off Topic > Cirkeln-trilogin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vet någon när sista boken kommer ut? Funderar på att läsa serien *-) Npgon gång år 2013, vet inte när ![]()
28 maj, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ms.Markus: Skrivet av Borttagen: Vet någon när sista boken kommer ut? Funderar på att läsa serien *-) Npgon gång år 2013, vet inte när Okej Okej. Ska nog läsa dem när bibblan får in dom igen. Båda är utlånade atm :< 28 maj, 2012 21:59 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ms.Markus: Skrivet av Borttagen: Vet någon när sista boken kommer ut? Funderar på att läsa serien *-) Npgon gång år 2013, vet inte när Okej Okej. Ska nog läsa dem när bibblan får in dom igen. Båda är utlånade atm :< Ja gör det ![]()
28 maj, 2012 22:06 |
|
Clementin
Elev |
Skrivet av Ms.Markus: Vanessa tror jag Jag började i alla fall tycka om vissa karaktärer mer. Spoiler: Tryck här för att visa! 29 maj, 2012 08:36 |
|
Emme Lestrange
Elev |
29 maj, 2012 08:39 |
|
Clementin
Elev |
^Nej, det gjorde jag typ inte heller... Men den är jättebra, även fast det inte verkar så om man läser på baksidan! ;D
29 maj, 2012 08:40 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av Ms.Markus: Det gjorde jag. Definitivt. Vanessa tror jag ![]() ![]()
29 maj, 2012 15:32 |
|
Borttagen
|
åh jag blev så arg då
Spoiler: Tryck här för att visa! dog!!!!!!!! hon var ju den jag gilla mest av alla!!!! 1 jun, 2012 12:21 |
|
Ingis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ellerhur! xCåh jag blev så arg då Spoiler: Tryck här för att visa! dog!!!!!!!! hon var ju den jag gilla mest av alla!!!! ![]() ![]()
1 jun, 2012 14:30 |
|
Clementin
Elev |
Skrivet av Ingis: Skrivet av Borttagen: Ellerhur! xC åh jag blev så arg då Spoiler: Tryck här för att visa! dog!!!!!!!! hon var ju den jag gilla mest av alla!!!! Jag med. ;c Spoiler: Tryck här för att visa! 1 jun, 2012 15:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen