Scouter på mugglis! :)
Forum > Off Topic > Scouter på mugglis! :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Seriously
Elev |
Nej, är ingen scout, har aldrig varit heller. Men har några kompisar som är det.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 6 jun, 2012 12:05 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Ja jag är scout, sedan typ fyra år sedan. 6 jun, 2012 18:50 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Vilkakårer är ni med i? I'm a tibblesjö nöörd/
Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 7 jun, 2012 22:15 |
|
eqw123
Elev |
Vad menar ni med scout?
men jag är scout på fritiden. förlåt om jag stavat fel. 31 okt, 2012 19:55 |
|
Borttagen
|
Hur menar du? 1 nov, 2012 11:14 |
|
95mas
Elev |
Jag går på scouterna. Det här jag gjort i åtta år.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
1 nov, 2012 11:28 |
|
Borttagen
|
Det hade varit intressant att prova på!
1 nov, 2012 16:25 |
|
Verro_Luna
Elev |
Jag är scout, eller har varit det... Men är man scout fast man inte går på möten, är på läger och hajkar?
2 nov, 2012 15:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Verro_Luna: Jag är scout, eller har varit det... Men är man scout fast man inte går på möten, är på läger och hajkar? Tror inte det 2 nov, 2012 15:10 |
|
Verro_Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Verro_Luna: Jag är scout, eller har varit det... Men är man scout fast man inte går på möten, är på läger och hajkar? Tror inte det Ja, jag vet inte. Brukar nog säga att jag är... .Men har faktist ingen aning!
2 nov, 2012 15:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen