Marielle Swann
Forum > Fanfiction > Marielle Swann
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
22 maj, 2012 16:16 |
|
Borttagen
|
Bra ny läsare.
22 maj, 2012 19:14 |
|
Ginny =)
Elev |
Kapitel 3
________________________________________________________________________ Nu hade jag en uggla (jag hade fått en i födelsedags present i förrgår!), trollstav, skolböcker och en klädnad. Allt låg nu i min resväska (som pappa hade förtrollat så att den kunde innehålla mer än vad utsidan visade). Jag satt och borstade mitt långa mörkbruna hår när mamma kom in och sa att vi hade jättebråttom till stationen!. Det blev en väldans fart till King`s Cross station. Klockan var tre minuter i elva när vi kom till stationen. Jag sa hej då till mamma, pappa och Lily och de lovade att skriva. Så hoppade jag på med Katie. Hon skulle sitta med sina kompisar och jag behövde en kompis på Hogwarts så jag gick för att leta efter vänner... ______________________________________________________________________ aaah kort kapitel ingen kommer nog hända mer sen
22 maj, 2012 20:21
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-22 kl. 21:03
|
|
Borttagen
|
Bra som vanligt!
22 maj, 2012 20:22 |
|
AlexZz
Elev |
22 maj, 2012 20:23 |
|
Lida
Elev |
Super bra som alltid
22 maj, 2012 21:57 |
|
Borttagen
|
Super duper jätte bra!!!!
22 maj, 2012 22:29 |
|
Soda
Elev |
23 maj, 2012 13:49 |
|
Borttagen
|
Du får alltid till det så bra
23 maj, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Du får alltid till det så bra Håller med Majen00! 23 maj, 2012 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen