Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

1 2 3 4 5 6 ... 54 55 56
Användare Inlägg
onlyoliviaa
Elev

Avatar


bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F33e64c97ff7e46416d6ac36dc26b0f45%2Ftumblr_mgol3nKZoC1r064hio1_400.gif

14 maj, 2012 22:37

Borttagen

Avatar


Kapitel 8
När Natarza har ätit klar sin mat så går hon mot flicktoaletten. Hon ska u träffa Tommy där igen, när hon kommer fram ditt så står Tommy utanför och väntar.
- Hej, säger Tommy med ett leende.
- Hej, säger Natarza och dom går in på flicktoaletten.
Dom sitter där länge och pratar om vad dom inte gillar och gillar. Natarza berättar att hon inte tycker om sin mammas sätt att tänka om mugglarfödda, blodförädare, Weasleys osv.
- Nej, du är inte alls som din mamma, säger Tommy med ett flin.
- Äh..Jag vet, säger Natarza.
- Vänta lite!, vad är klockan, säger Tommy plötsligt.
- Vi måste nog skynda oss till sovsalarna nu, säger Natarza och så springer dom ut.
När Natarza kommer in i slytherins sällskapsrum sås sitter Nicole där och väntar på henne.
- Gjorde du ingenting ingenstans nu också, eller?, frågar Nicole surt.
Natarza svarar inte på det utan hon går upp oi sovsalen och lägger sig.
Natarza drömmer om att hon och Tommy blir ihop.
När Natarza vaknar på morgonen måste hon skynda sig till frukosten. Hon vill inte komma försent till lektionen i örtlära. När hon kommer till ingången till stora salen får hon syn på Tommy sittandes vid ravenclaw bordet. Natarza ler mot honom och han ler tillbaka.
- u vill jag faktiskt att du svarar på vem det är du LER MOTT HELA TIDEN, säger Draco som står bakom henn.
- Eh...jag ler mot en..Lärare, säger Nataraz som börjar bli nervös.
- En lärare?, vilken?, frågar Draco.
- eh...säger Natarza och kollar runt vid där lärarna sitter.
- HAGRID, säger Natarza.
- Hagrid seriöst han är ju inte riktigt klok, han har haft ett drackägg i sin stuga som kläckttse, hur kan du mot honom?, frågar Draco surt.
Men Draco låter inte Natarza svara på den frågan utan han går och sätter sig vi slytherinbordet.
Ajdå, tänker Nataraza och går och sätter sig vid slytherinbordet.

15 maj, 2012 18:52

Majis
Elev

Avatar


Oh vad glad jag blir! Du använder mitt förslag!!!
Om det ska händaa nån gång till kan hon ju säga nån lärare (kanske Hagrid) och när han frågar varför kan hon ju säga typ: "Ja, inte klok men... Öhum... Jag är så dålig på det ämnet, men om jag är trevlig kanske det funkar bättre"
Nåt sånt Du behöver inte, men fick bara den idéen Men jättebra kapitel

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

15 maj, 2012 19:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Oh vad glad jag blir! Du använder mitt förslag!!!
Om det ska händaa nån gång till kan hon ju säga nån lärare (kanske Hagrid) och när han frågar varför kan hon ju säga typ: "Ja, inte klok men... Öhum... Jag är så dålig på det ämnet, men om jag är trevlig kanske det funkar bättre"
Nåt sånt Du behöver inte, men fick bara den idéen Men jättebra kapitel


Tack, och tack för förslaget kommer nog att använda det med. För det var väldigt bra det med

15 maj, 2012 19:28

Borttagen

Avatar


Ginnygo

15 maj, 2012 19:33

Majis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Oh vad glad jag blir! Du använder mitt förslag!!!
Om det ska händaa nån gång till kan hon ju säga nån lärare (kanske Hagrid) och när han frågar varför kan hon ju säga typ: "Ja, inte klok men... Öhum... Jag är så dålig på det ämnet, men om jag är trevlig kanske det funkar bättre"
Nåt sånt Du behöver inte, men fick bara den idéen Men jättebra kapitel


Tack, och tack för förslaget kommer nog att använda det med. För det var väldigt bra det med

Naww! Thanks Haha! Vad roligt! Jag kan komma med mer förslag kanske nån gång Det var roligt!

Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M

15 maj, 2012 19:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Majis:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Majis:
Oh vad glad jag blir! Du använder mitt förslag!!!
Om det ska händaa nån gång till kan hon ju säga nån lärare (kanske Hagrid) och när han frågar varför kan hon ju säga typ: "Ja, inte klok men... Öhum... Jag är så dålig på det ämnet, men om jag är trevlig kanske det funkar bättre"
Nåt sånt Du behöver inte, men fick bara den idéen Men jättebra kapitel


Tack, och tack för förslaget kommer nog att använda det med. För det var väldigt bra det med

Naww! Thanks Haha! Vad roligt! Jag kan komma med mer förslag kanske nån gång Det var roligt!

Ja, du får gärna komma med mera förslag, men jag hinner inte skriva idag men imorgon hinner jag.

16 maj, 2012 14:00

onlyoliviaa
Elev

Avatar


bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F33e64c97ff7e46416d6ac36dc26b0f45%2Ftumblr_mgol3nKZoC1r064hio1_400.gif

16 maj, 2012 15:54

Borttagen

Avatar


braaa!!!

16 maj, 2012 15:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av onlyoliviaa:
bra
Skrivet av Borttagen:
braaa!!!


tack

16 maj, 2012 16:36

1 2 3 4 5 6 ... 54 55 56

Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts

Du får inte svara på den här tråden.