Det STORA superhjälte testet!
Forum > Off Topic > Det STORA superhjälte testet!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Fantomen 100% HHHAHAHHAAH TROLOL Okejdå
Batman 75% ♥ Kattkvinnan 75% Stålmannen 74% Spindelmannen 68% Wolverine 46% ♥ (X-MENs vill jag ju toppa på!!!) Robin 45% Hellboy 25% Hulken 0% ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 maj, 2012 20:20 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 3 maj, 2012 20:25 |
|
Borttagen
|
Kattkvinnan: 100%
okeeeeey 3 maj, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
Hellboy 75%
Kattkvinnan 63% Stålmannen 47% Wolverine 29% Batman 27% Spindelmannen 26% Robin 15% Resten var det 0% på ^^ 3 maj, 2012 20:32 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 3 maj, 2012 22:17 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Hellboy 100%
Robin 85% Stålmannen 70% Batman 63% Wolverine 58% Spindelmannen 56% Kattkvinnan 50% Fantomen 50% Hulken 0% speech! 4 maj, 2012 23:19 |
|
Mandy Diamond
Elev |
Hellboy: 100%
Kattkvinnan: 88% Robin: 70% Stålmannen: 46% Spindelmannen: 42% Batman: 39% Wolverine: 33% Hulken: 0% Fantomen: 0%
[url=http://neato.blogg.se/?tmp=
4 maj, 2012 23:24 |
|
Miskel
Elev |
wohoo! 100% Catwoman!
Kattkvinnan -------------------------------------------------------------------------------- 100% Spindelmannen -------------------------------------------------------------------------------- 78% Batman -------------------------------------------------------------------------------- 73% Robin -------------------------------------------------------------------------------- 60% Stålmannen -------------------------------------------------------------------------------- 54% Wolverine -------------------------------------------------------------------------------- 25%
5 maj, 2012 00:04 |
|
cirklar
Elev |
Robin: 50%
Spindelmannen: 39% Kattkvinnan: 38% Stålmannen: 36% Batman: 34% Wolverine: 29% Hellboy: 25% Hulken: 0% Fantomen: 0%
5 maj, 2012 00:52 |
|
Borttagen
|
Du är
Kattkvinnan 88% Stålmannen 76% Hellboy 75% Robin 55% Spindelmannen 46% Batman 43% Wolverine 25% Hulken 0% Fantomen 0% Haha, jag och min ena bästis brukar kalla varandra att hon är Superman och jag Catwoman, dock gillar jag inte katter så mycket, inte Catwoman heller. :s 5 maj, 2012 14:28 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen