Villket djur skulle du ta?
Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Love Luna
Elev |
17 maj, 2012 19:40 |
|
LolFeelings
Elev |
17 maj, 2012 20:23 |
|
Borttagen
|
Fenix!
17 maj, 2012 20:24 |
|
Borttagen
|
Hippogriff! Jag gjorde en uppsats i skolan om mitt favorit djur och då skrev jag just HIPPOGRIFF!
Jag fick förklara i timmtal för min lärare och klasskamrater! 17 maj, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
Nifflare
För att dom värkar så söta och så kan dom leta massa penger till mig ____________________________________ 17 maj, 2012 20:52 |
|
Borttagen
|
Hippogriff såklart! Eller en nifflare, guld ljuva guld... xD
Eller kanske en fenix? Eller varför inte en pygmépuff? ♥ 17 maj, 2012 20:54 |
|
Ginny9
Elev |
hipogrif
ginny forever:) 17 maj, 2012 22:59 |
|
Mysan9
Elev |
Hippogriff
18 maj, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
En pygmépuff!!!
19 maj, 2012 08:29 |
|
hermionegranger02
Elev |
en uggla
Hermione forever! 19 maj, 2012 10:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen