Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Villket djur skulle du ta?

Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?

1 2 3 4 5 6 ... 27 28 29
Användare Inlägg
Love Luna
Elev

Avatar


En kameleont för att dom är så coola.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimages3.wikia.nocookie.net%2F__cb20090531134526%2Fharrypotter%2Fimages%2F5%2F5f%2FLuna%26%23039%3Bs_Patronus.gif

17 maj, 2012 19:40

LolFeelings
Elev

Avatar


En orm, de är för coola.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

17 maj, 2012 20:23

Borttagen

Avatar


Fenix!

17 maj, 2012 20:24

Borttagen

Avatar


Hippogriff! Jag gjorde en uppsats i skolan om mitt favorit djur och då skrev jag just HIPPOGRIFF!
Jag fick förklara i timmtal för min lärare och klasskamrater!

17 maj, 2012 20:28

Borttagen

Avatar


Nifflare
För att dom värkar så söta och så kan dom leta massa penger till mig
____________________________________

17 maj, 2012 20:52

Borttagen

Avatar


Hippogriff såklart! Eller en nifflare, guld ljuva guld... xD

Eller kanske en fenix? Eller varför inte en pygmépuff? ♥

17 maj, 2012 20:54

Ginny9
Elev

Avatar


hipogrif

ginny forever:)

17 maj, 2012 22:59

Mysan9
Elev

Avatar


Hippogriff

18 maj, 2012 19:12

Borttagen

Avatar


En pygmépuff!!!

19 maj, 2012 08:29

hermionegranger02
Elev

Avatar


en uggla

Hermione forever!

19 maj, 2012 10:10

1 2 3 4 5 6 ... 27 28 29

Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?

Du får inte svara på den här tråden.