Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Alice... OMG, OMG.. OMG, JAG ORKAR INTE VÄNTA TILL MUGGLISTRÄFFEN NU, DÅ FÅR DU TRÄFFA MIN OVANLIGT KORTA MAN OCKSÅ! :3 jag har redan träffat honom .. NÄRDÅÅÅ? O___o #WTF på mugglisträffen XD Vänta.. det gjorde du väl inte? O__o om det är din lilla awesome tintin figur, så ja XD
22 apr, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Alice... OMG, OMG.. OMG, JAG ORKAR INTE VÄNTA TILL MUGGLISTRÄFFEN NU, DÅ FÅR DU TRÄFFA MIN OVANLIGT KORTA MAN OCKSÅ! :3 jag har redan träffat honom .. NÄRDÅÅÅ? O___o #WTF på mugglisträffen XD Vänta.. det gjorde du väl inte? O__o om det är din lilla awesome tintin figur, så ja XD -- Okej :3 22 apr, 2012 20:57 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Alice... OMG, OMG.. OMG, JAG ORKAR INTE VÄNTA TILL MUGGLISTRÄFFEN NU, DÅ FÅR DU TRÄFFA MIN OVANLIGT KORTA MAN OCKSÅ! :3 jag har redan träffat honom .. NÄRDÅÅÅ? O___o #WTF på mugglisträffen XD Vänta.. det gjorde du väl inte? O__o om det är din lilla awesome tintin figur, så ja XD -- Okej :3 kanske ska till uppsala näst nästa vecka!
22 apr, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! OMG, OMG.. VARFÖR? 22 apr, 2012 21:02 |
|
Alice...
Elev |
Miyuki för att uppsala är ganska awesome och sist jag var där så hann jag inte besöka serietidnings butiken XD
22 apr, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Miyuki för att uppsala är ganska awesome och sist jag var där så hann jag inte besöka serietidnings butiken XD Så du vet inte vad som hänger i deras skyltfönster? 22 apr, 2012 21:08 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Miyuki för att uppsala är ganska awesome och sist jag var där så hann jag inte besöka serietidnings butiken XD Så du vet inte vad som hänger i deras skyltfönster? *skakar på huvet*
22 apr, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Miyuki för att uppsala är ganska awesome och sist jag var där så hann jag inte besöka serietidnings butiken XD Så du vet inte vad som hänger i deras skyltfönster? *skakar på huvet* Du kommer dö när du ser vad som hänger där, I promise -- TRÄFFA MIG OCH MonsterCookie NÄR DU ÄR DÄR DÅÅÅÅH? :3 22 apr, 2012 21:13 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Miyuki för att uppsala är ganska awesome och sist jag var där så hann jag inte besöka serietidnings butiken XD Så du vet inte vad som hänger i deras skyltfönster? *skakar på huvet* Du kommer dö när du ser vad som hänger där, I promise -- TRÄFFA MIG OCH MonsterCookie NÄR DU ÄR DÄR DÅÅÅÅH? :3 JAAHH! min kompis kanske kommer med!
22 apr, 2012 21:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Miyuki för att uppsala är ganska awesome och sist jag var där så hann jag inte besöka serietidnings butiken XD Så du vet inte vad som hänger i deras skyltfönster? *skakar på huvet* Du kommer dö när du ser vad som hänger där, I promise -- TRÄFFA MIG OCH MonsterCookie NÄR DU ÄR DÄR DÅÅÅÅH? :3 JAAHH! min kompis kanske kommer med! Okaii! 22 apr, 2012 21:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen