trollstavar
Forum > Harry Potter > trollstavar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
5 maj, 2012 17:13 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Tycker Dumbledore och Bellatrix har snygga stavar
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 5 maj, 2012 17:15 |
|
Borttagen
|
Arthur Weasley har en asfin stav
5 maj, 2012 17:17 |
|
Borttagen
|
Lucius & min & Vlodemorts & voldemorts
5 maj, 2012 17:20 |
|
Nelly1513
Elev |
5 maj, 2012 17:20 |
|
Borttagen
|
Tycker jag med
5 maj, 2012 17:23 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
6 maj, 2012 09:45 |
|
argus filtch
Elev |
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Jag gillar Ginnys , Lunas , Hermiones och Harrys . Dom är alla jätte fina . Jag har dom . jaa a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones 6 maj, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
Ginny Weasley Så snygg!
Luna Lovegood Gilla knappen. Voldemort Ohh, love it! Remus Lupin Vilken elegans! Bill Weasley Fin, på nåt sätt Narcissa Malfoy Fruktansvärt snygg Fleur Delacour Lika snygg som hon Xenophilius Lovegood Så snygg som sin dotters. Hermione Granger Speglar henne Albus Dumbledore Alltid gillat den. Och listan fortsätter i all oändlighet. 6 maj, 2012 19:06 |
|
StoltaSlytherin
Elev |
Dumbledores
6 maj, 2012 19:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen