HP namn på norska!
Forum > Harry Potter > HP namn på norska!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
emmakjonsson
Elev |
MEEEEeen.. Norrmänn ska då alltid översätta allt! de enda de inte översätter är ju fan Astrid Lindgrens barnfilmer! Men en HP film, jaa då ska de översätta alla namnen på.. typiskt..
3 maj, 2012 20:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraTree: Ärligt, hur tänker de där översättarna egentligen? Tycker nästan synd om de norska HP-fanen... Ja c: Dom bara: Venke Dolorosa Uffert och alla bara Vem? 3 maj, 2012 21:32 |
|
LoonyMe
Elev |
3 maj, 2012 22:01 |
|
fredrika
Elev |
HHAHAHAHHA vilka namn :O
follow me on instagram, @fredrikaanderson 3 maj, 2012 22:05 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Albus Humlesnurr var roligt
Skrattar nästan ihjäl mig. Jag tror nog namnen är bättre på engelska. 6 maj, 2012 16:32 |
|
Nathair
Elev |
Jag tror att quidditch heter rumpeldunk eller något sådant...
He was my mum and dad's best friend. He's a convicted murderer, but he's broken out of wizard prison and he's on the run. He likes to keep in touch with me, though...keep up with news...check if I'm happy... 6 maj, 2012 16:56 |
|
annawpotter
Elev |
6 maj, 2012 16:58 |
|
EMELESEL
Elev |
Jepp, jag tror att Kvicken heter typ Gullesnoppen =) 6 maj, 2012 16:58 |
|
Nelly1513
Elev |
Det gör den Den heter Gullsnoppen xD AlexZz and I are friends 4 ever <3
6 maj, 2012 17:00 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Nelly1513: Det gör den Den heter Gullsnoppen xD Det låter sjukt komiskt när man läser om en quidditchmatch c: 6 maj, 2012 17:03 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen