Livet på andra sidan
Forum > Fanfiction > Livet på andra sidan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Meeeeer!!!
28 apr, 2012 20:54 |
|
Borttagen
|
Skriv nu Olivia!
Jag varnar dig, imorron! Då ska du allt ångra att du inte skrivit, för du skriver j*kligt bra. 28 apr, 2012 21:44 |
|
Emma Granger
Elev |
Bra! Får se hur det går efter fler kapitel.
Trött tjej <333 29 apr, 2012 05:36 |
|
Olivia oooo
Elev |
Jaa
I miss this place❤️ 29 apr, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
29 apr, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
När blir det meeeeeer?
30 apr, 2012 15:17 |
|
Olivia oooo
Elev |
Vet ej...
Har inte skrivit på länge och kommer inte på något..! hm... I miss this place❤️ 6 maj, 2012 10:10 |
|
Borttagen
|
Tänk dåååååååååååå!!!!!
6 maj, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
bra!!!!!
6 maj, 2012 10:42 |
|
Olivia oooo
Elev |
Förlåt att jag inte har skrivit på länge men här kommer en kortis:
Kap. 3 Återseendet! Harry öppnade ögonen. Det var ljust och svårt att se. Långsamt, långsamt blev det lite tydligare. Han såg sig omkring. Till hans förvåning var allt vitt. Vitt och ljust. Han såg pärlvitta varelser flyga omkring några meter ovanför den vita sockervadds liknande marken. Istället för att sväva som spökena på Hogwarts så hade dom vita fjäderliknande vingar. Korta som långa flög dom omkring. Här och där stod vita hus utplacerade fint och ut kom ännu mer vita (troligtvis) änglar flygande. Harry hajade till när han tittade nogrannare på vem det var och ansiktena. Det var välkända ansikten som varit med i den sista striden på Hogwarts. Där var bland annat Remus Lupin, Nymphandora Tonks och hans föräldrar. Det var hemskt att bli påmind om deras död men ett kärt återseende. Nu hörde han Ginnys glada röst säga: ”VI ÄR I HIMMELEN!!!!!!!!!!!” ”JAA” hörde han nu Albus säga. Harry tittade bredvid sig och såg Ginny, Lily, James och Albus med glada miner. Han tittade sig omkring och såg 2 välkända ansikten med glada leenden. Dom mötte hans blick och log nu ännu mer. Dom började långsamt gå mot honom. ”MAMMA OCH PAPPA!” vrålade han och sprang mot dom med öppna armar. Hans mamma och pappa började också springa mot honom med öppna armar som han. Dom närmade sig varandra. Några sekunder senare kramades dom (gruppkram) och flög runt i ring. Nu gick dom hand i hand alla 7. Dom gick mot ett stort hus där dom skulle ha en välkomstfest för Harry, Ginny, James, Albus och Lily’s ära. När dom öppnade dörren hördes glada skrik och man kunde utskilja ordet ”VÄLKOMMEN!”. Det stod 3 långbord fullsatta med personer. Alla var glada och nu såg han Dumbledore med ett leende på läpparna. Han vinkade lätt med handen som ett ”välkommen, kul att se dig”. Sen festade dom och hade roligt hela natten.... SLUT _____________________________________________________________________ Vart kort men ganska bra... Vad tycker ni?!? I miss this place❤️ 22 maj, 2012 18:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen