Draco
Forum > Harry Potter > Draco
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dream
Elev |
26 maj, 2012 11:32 |
|
GinnyLover
Elev |
Nja, ja, naj...Han är snygg, men det tyngs ner lite av att han ör så elak mot alla.
8 maj 2013 ♥ 26 maj, 2012 14:28 |
|
Borttagen
|
jag tycker inte om honom på nåt sätt fattar inte honom han är bara konstig
26 maj, 2012 14:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nadia: Jag älskar Draco Inte bara för hans utseende utan hela hans karaktär och allt ! ♥ Samma här. Jag tycker att han är en sån intressant karaktär. Som te.x, vi vet varför Harry är som han är, vi vet varför Ron är som han är och vi vet t.o.m varför Voldemort är som han är. Men med Draco vet vi inte. Och det är det som gör honom så intressant tycker jag. _________________________________________ Pigfarts is real! 22 sep, 2012 09:25 |
|
me.
Elev |
Tom Felton är ur snygg och jag tycker inte Draco är genom ond! ♥
22 sep, 2012 09:28 |
|
nowisa
Elev |
22 sep, 2012 10:20 |
|
Borttagen
|
Håller medig om alla förutom Ron. Ron är ju SKITFUL. 22 sep, 2012 15:03 |
|
huffpuff
Elev |
27 sep, 2012 20:57 |
|
LunaLove<3
Elev |
28 sep, 2012 12:27 |
|
emmasagman
Elev |
inte min stil på killar faktiskt, men förstår att många tycker han är snygg!
28 sep, 2012 15:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen