Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
Forum > Harry Potter > Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Luna!!
10 maj, 2012 20:30 |
|
LoooneyMe
Elev |
Jag har just upptäckt att jag är sjukt lik Hermione!
Inte till utseendet, men jag är bossig, besserwiesser, vill alltid vara bäst och ganska jobbig. Fast jag var mer sån när jag var liten, jag var ganska bitchig då också. Lite som Hermione i början av ettan... That's screwdriver! 17 maj, 2012 19:56 |
|
Kintsugi
Prefekt |
I gamla dagar var jag en klockren Ron Weasley med lite ordning-och-reda-plugghäst-Hermione. Med lite tonårsdrabbel så kom även lite ego-Harry in i mig tillsammans med den goa dosen Luna Lovegood och den självständige Moody. Hmm.. ja. det är nog så det ligger till. Möjligt att lite McGonagall finns där någonstans men den kraften tar jag fram under- och efter Universitetsstudierna. ;D
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 maj, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
Ginny/ Hermione/ Luna är jag
17 maj, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
Just nu känner jag mig som Luna. Mina ögon är uppspärade och jag har skrivit allt jag vet om naglar i min anteckningsbok.
17 maj, 2012 20:30 |
|
Borttagen
|
En blandning av Ginny, Hermione, Luna, Fred & George, och någon som är lite ond, men jag hittar ingen som passar.
18 maj, 2012 19:25 |
|
bluebirdflies
Elev |
Hermione, neville och bellatrix ^o)
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 18 maj, 2012 19:27 |
|
Ginny9
Elev |
Ginny Weasley hon är så cool
ginny forever:) 19 maj, 2012 10:20 |
|
beccie99
Elev |
Hermione och Fred!
Varför Fred? Jo, jag har fått för mig att han säger flest roliga saker Det var allt jag hade att säga, men troligtvis var det ingenting vettigt... :/ 19 maj, 2012 11:01 |
|
JosefinFini
Elev |
Tjaa måste nog säga mest Hermione, men även Luna och Fleur ibland
![]()
19 maj, 2012 11:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen