ron vs hermione
Forum > Harry Potter > ron vs hermione
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hydra
Elev |
Ronny-ponken. Skulle ha lipat röven av mig. Eller inte. Men jag är ingen som favoriserar Hermy, tål henne ärligt talat inte.
11 aug, 2012 00:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
Personligen för mig hade det varit Hermione eftersom jag gillar henne så mycket mer än Ronald. hon är en mer intressant person, hon kommer från en mugglar familj men hon blir ändå en av de mest berömda och skickligaste häxorna.
Ron däremot är ja ajg vet inte, för mig känns det som om han bara glider med. klart han har en viktig del i berättelsen, man kan inte ta bort honom men om han hade dött hade det inte gjort mig något. ![]()
11 aug, 2012 11:09 |
|
Borttagen
|
Hermione
11 aug, 2012 11:16 |
|
Quidditch
Elev |
11 aug, 2012 12:13 |
|
Jossan
Elev |
Jag tror att det skulle vara Ron, med tanke på att Fred dött och Weasley familjen skulle nog inte orka ännu ett dödsfall så att se alla dem förstörda skulle lägga på smärtan att förlora Ron...
Men Hermione får inte heller dö!!!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 11 aug, 2012 14:02 |
|
Hp Luna
Elev |
12 aug, 2012 00:26 |
|
Borttagen
|
Måste nog svara Ronald, pga att han och Harry står varandra så nära. Deras vänskap er broderlig, och jag skulle inte stå ut med att Harry förlorade någon som Ron.
Dock så är Hermione också Harrys vän, och det hade även varit svårt att se honom förlora henne. Jag shippar faktiskt Harry och Hermione. Så detta är ett oerhört svårt val. Men personligen så kan jag inte välja. 12 aug, 2012 01:13 |
|
Sirius°
Elev |
12 aug, 2012 08:28 |
|
Borttagen
|
Hermione
12 aug, 2012 08:30 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen