Så mycket pengar!
Forum > Mugglarportalen > Så mycket pengar!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Borttagen: OMG!! (Enligt mig ;' Jag såg en som säljde ETT silver kort för 250 Jag skulle aldrig kunna tänka mig att köpa något kort för över femG, men det är ju klart att alla får lägga ut det pris de vill på grejerna. fast nu har jag sett ETT brons kort för 2250 galeoner , de måste vara galna som säjjer det ,jag har bara 42 galeoner & jag vet folk som har 1 galleon 27 maj, 2012 16:57 |
|
Borttagen
|
Det handlar ju om ett bra affärssinne. Sätter man för högt pris lär inte någon köpa, om man inte lyckas lura någon stackare. Men säljer man för billigt gör man ju ingen större vinst, så det är ju upp till var och ens eget omdöme!
30 maj, 2012 19:01 |
|
EMELESEL
Elev |
jag tycker faktiskt som du
30 maj, 2012 19:03 |
|
Cake Ravenclaw
Elev |
Men vissa bronskort som Erfa och John Williams är ju så sällsynta. Så det kan vara värda ex.50g om du frågar mig. Själv köpte jag ett bronkort för 50g.
Men vissa är ju lite dyra jag har sett flera Rowena Rawenclaw för 777g st. 1 jun, 2012 18:36 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Jag tycker inte att det spelar någon roll. Någon kanske vill ha just JK eller Erfa och inte hittar dem billigt. Sen beror det ju på hur mycket pengar man har
~MY TUMBLR~ 1 jun, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
Ju billigare man säljer desto större chans finns det att någon köper det
5 jul, 2012 01:16 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Cake Ravenclaw: jag har sett flera Rowena Rawenclaw för 777g st. Haha, det var vi som busade för ett tag sedan och la upp likadana annonser med Rowena Ravenclaw samtidigt! Så här såg det ut! XD ![]()
5 jul, 2012 10:43 |
|
Cake Ravenclaw
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Cake Ravenclaw: jag har sett flera Rowena Rawenclaw för 777g st. Haha, det var vi som busade för ett tag sedan och la upp likadana annonser med Rowena Ravenclaw samtidigt! Så här såg det ut! XD Ja då fattar jag!! Ha ha ha 5 jul, 2012 12:11 |
|
Borttagen
|
Liksom när jag började så sålde jag 2 kort för hela 30 galleoner! Men när jag såg min syster sälja 3 kort för 1 galleon så började jag sälja billigare!
5 jul, 2012 12:16 |
|
adwantic
Elev |
helt galet hur dyrt vissa säljer saker, såg precis ett Erfa kort för 1000 galleoner -.-'
Draco Dormiens Nunquam Titillandus 5 jul, 2012 12:28 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen