Familjen Malfoy
Forum > Harry Potter > Familjen Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jan
Elev |
Ja men jag gör det det är inte jäte jobigt bara litte
men om man vill ha ett snapt och bra släktträd så kan man ju göra som du säger Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
12 jan, 2011 19:49 |
|
ikka
Elev |
^jo, det jobbiga är att pappret är så litet
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 jan, 2011 19:52 |
|
jan
Elev |
Ja Lycka till säger jag bara Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
12 jan, 2011 19:55 |
|
soratanaka
Elev |
Säger lycka till jag med! Ta lite Liquid Luck innan! ;>
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 12 jan, 2011 19:55 |
|
ikka
Elev |
12 jan, 2011 19:57 |
|
Pixie
Elev |
12 jan, 2011 20:01 |
|
soratanaka
Elev |
^ Det borde dem.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 12 jan, 2011 20:02 |
|
Albus Dumbledore
Elev |
Det är en av fördelarna att vara jag...... 12 jan, 2011 20:08 |
|
jan
Elev |
lyckos dig då har du det roliga kvar Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
16 jan, 2011 11:10 |
|
jolle963
Elev |
Skrivet av Siria: De var också några av de första som gick över till den goda sidan igen när Voldemort försvann, den där gången när Harry fick sitt ärr. De påstod att de blivit förhäxade ;3 9 dec, 2011 14:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen