Diana Dursley - När Hogwats är ett helvete
Forum > Fanfiction > Diana Dursley - När Hogwats är ett helvete
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermia
Elev |
Det var totally awesome
Once a MADling, always a MADling 30 maj, 2012 17:07 |
|
Borttagen
|
jättebra!!!
31 maj, 2012 17:10 |
|
GinnyLover
Elev |
Hoppas det kommer mer snart
8 maj 2013 ♥ 31 maj, 2012 18:03 |
|
Drake
Elev |
Förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte skrivit på flera veckor! Jag har varit inne en del på mugglis, det har jag, men då har jag ägnat mig åt min nya hobby att samla chokladgrodekort. ^^
Fast det är ju egentligen mycket roligare att skriva ff... Så, jag ska försöka komma med ett nytt inlägg någon gång, ganska snart. Så snart jag kan. Men nu när det är sommar har jag så mycket för mig... Hoppas att jag inte har tappat alla läsare de här veckorna, eller, kan de ha övergått i månader? 25 jun, 2012 21:09 |
|
MissFniss
Elev |
25 jun, 2012 21:15 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Drake: Förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte skrivit på flera veckor! Jag har varit inne en del på mugglis, det har jag, men då har jag ägnat mig åt min nya hobby att samla chokladgrodekort. ^^ Fast det är ju egentligen mycket roligare att skriva ff... Så, jag ska försöka komma med ett nytt inlägg någon gång, ganska snart. Så snart jag kan. Men nu när det är sommar har jag så mycket för mig... Hoppas att jag inte har tappat alla läsare de här veckorna, eller, kan de ha övergått i månader? Det gör inget! Det viktigaste är att du skriver när du vill, och när du kan! Du kommer aldrig tappa mig som läsare, för denna fanfiction är verkligen awesome♥
25 jun, 2012 21:18 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Drake: Förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte skrivit på flera veckor! Jag har varit inne en del på mugglis, det har jag, men då har jag ägnat mig åt min nya hobby att samla chokladgrodekort. ^^ Fast det är ju egentligen mycket roligare att skriva ff... Så, jag ska försöka komma med ett nytt inlägg någon gång, ganska snart. Så snart jag kan. Men nu när det är sommar har jag så mycket för mig... Hoppas att jag inte har tappat alla läsare de här veckorna, eller, kan de ha övergått i månader? Det gör inget Bara du skriver när du känner för det så att det blir ett bra kapitel och inte bara något ihopslängt. Du har inte tappat mig som läsare och kommer aldrig tappa mig, den här ff:n är bääst! ♥
28 jun, 2012 17:30 |
|
pardus
Elev |
ta den tid du behöver!
We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 29 jun, 2012 20:38 |
|
Hermia
Elev |
Ta din tid, jag tror nog att alla läsare kommer att vänta på att du har möjlighet att skriva
Once a MADling, always a MADling 2 jul, 2012 09:26 |
|
Borttagen
|
Im still here!
2 jul, 2012 11:21 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen