Percy Weasley
Forum > Harry Potter > Percy Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
OwlSun28871
Elev |
jag älskar Percy! han är awesome! kan inte förklara det men... han är bara det!
I'm only in it for the dog 10 jun, 2013 20:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag vet inte, han bara är där. Jag kan inte säga att jag egentligen har någon åsikt om honom. Tycker han är en ganska tråkig, tom och meningslös karaktär.
![]()
10 jun, 2013 23:32 |
|
Borttagen
|
Han är rätt jobbig när han kommer med sina åsikter om saker, han är ännu mer jobbig i femte boken då värsta bråket dyker upp mellan han och arthur
Ja kort sagt han är bara jobbig 11 jun, 2013 15:08 |
|
Borttagen
|
Percy är en lama
11 jun, 2013 15:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen