Dödsätarna
Forum > Harry Potter > Dödsätarna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tigi
Elev |
Jag tycker det är aslustigt att de gör värsta grejen om att det var så svårt att veta om folk handlade av egen vilja eller av att ha blivit Imperioade.
Och sen ba gör fjärde filmen att folk som blir Imperioade ser ut såhär: ![]() Hur svårt kan det vara liksom? Ser det ut som att personen har ett tunt lager vit salva på ögonen? I så fall är den nog Imperioad.
4 apr, 2012 12:42 |
|
Angus
Elev |
Skrivet av tigi: Jag tycker det är aslustigt att de gör värsta grejen om att det var så svårt att veta om folk handlade av egen vilja eller av att ha blivit Imperioade. Och sen ba gör fjärde filmen att folk som blir Imperioade ser ut såhär: ![]() Haha, jaa! Hur svårt kan det vara liksom? Ser det ut som att personen har ett tunt lager vit salva på ögonen? I så fall är den nog Imperioad. ![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
5 apr, 2012 22:52 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av tigi: Jag tycker det är aslustigt att de gör värsta grejen om att det var så svårt att veta om folk handlade av egen vilja eller av att ha blivit Imperioade. Och sen ba gör fjärde filmen att folk som blir Imperioade ser ut såhär: ![]() Hur svårt kan det vara liksom? Ser det ut som att personen har ett tunt lager vit salva på ögonen? I så fall är den nog Imperioad. Ja, men det var ju efter striden som man hade svårt för att se om man hade blivit imperioad eftersom förtrollningen hade brytits av och man inte längre var imperioad. Då skyllde vissa ifrån sig och sa att de hade blicit utsatta för imperioförbannelsen så det var lite svårt att inse om de pratade sanning eller lögn. AlexZz and I are friends 4 ever <3
6 apr, 2012 06:56 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Men...om man först hittar en dödsätare med märket inbränt, sedan ger den veritserarium (stavning! -.-) och får den att berätta vilka som var dödsätare förut? Och om den vet vart någon av dödsätarna gömmer sig får den erkänna det oxå Smart!! 6 apr, 2012 08:23 |
|
Ella/Ron
Elev |
Hm... Det var smart du.
Men Stan var faktiskt en dödsätare, men det fanns ju dom som var oskyldiga. qqqaqqNah 9 sep, 2012 18:30 |
|
Filifjonkan
Elev |
tänkte också på det men kom inte fram till något.
evak forever. 9 sep, 2012 20:21 |
|
Linus311
Elev |
Tänkte inte på det
Tjenare!!! :) 15 sep, 2012 19:41 |
|
lisa311
Elev |
Smart har typ inte tänkt på det så mycke...
Don't Worry, Be Happy 15 sep, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
Stan Shunpike höll ju på med Dödsätar-aktiviteter, typ som snappare
15 sep, 2012 21:28 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Undrar varför dom inte bara gav Veritaserum till alla, trots att det är svårt att göra. Tycker liksom att det är värt det XD
Förlåt för att jag suger.
15 sep, 2012 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen