Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Utan dig, lyser stjärnorna.

Forum > Fanfiction > Utan dig, lyser stjärnorna.

1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12
Användare Inlägg
GodricGryffindore
Elev

Avatar


oj, jättebra!!!

Uggla mig!!!

20 maj, 2012 15:14

Borttagen

Avatar


Super!

20 maj, 2012 17:11

Lily Brown
Elev

Avatar


Vänta nu fattar jag inte. undviker alla henne för hon är mugglarfödd?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F3df4969b1da0fad2ce84ba8d1f6d6661%2Ftumblr_mpqencypyo1ru7gk2o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata3.whicdn.com%2Fimages%2F149643218%2Flarge.gif

20 maj, 2012 21:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lily Brown:
Vänta nu fattar jag inte. undviker alla henne för hon är mugglarfödd?

Det är Liza som är mugglarfödd

21 maj, 2012 14:25

Lily Brown
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lily Brown:
Vänta nu fattar jag inte. undviker alla henne för hon är mugglarfödd?

Det är Liza som är mugglarfödd
Jaha...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F3df4969b1da0fad2ce84ba8d1f6d6661%2Ftumblr_mpqencypyo1ru7gk2o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata3.whicdn.com%2Fimages%2F149643218%2Flarge.gif

21 maj, 2012 14:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lily Brown:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lily Brown:
Vänta nu fattar jag inte. undviker alla henne för hon är mugglarfödd?

Det är Liza som är mugglarfödd
Jaha...

bra att du förstår

21 maj, 2012 19:32

Borttagen

Avatar


Kapitel 8.
- Scho! Vänta!
Jag hör Liza´s rop, men ökar bara takten.
Jag skyndar mig genom korridorerna, men Liza är alltid lika långt ifrån mig.
Till slut hinner hon ikapp mig. flåsande gripper hon tag i min axel.
- Förstår du inte?!? Vi är av sama slag! säger hon.
- Det är du som inte förstår! Jag vill inte he med dig och göra! Jävla fetto barn! skriker jag och rycker mig loss från henne.
Sakta glider orden in i Liza.
- Bara för att du känner dig missförståd och bedrövlig, så är du inte ensam om det, säger hon lungt och vänder sig om.
Argt, men tyst stirrar jag efter henne.
- Jag var den bästa du kunnde få! Den ända du kunnde få! skiker hon när hon kommit en bit.
Jag forsätter min vandrig genom slottet utan att veta var jag var på väg
Dumma tjocka Liza! Om hon tyckte att hon var värd mig så har hon fel! jag vill inte ha med henne att göra!!!
Efter ett tag börjar korridorerna fyllas med elever och lärare.
jag försöker göra mig så liten som möjligt, så att ingen lägger märke till mig.
Nästan hela korridoren lyckas jag tills...
-Näj men, hogwarts nya Horra!
Det är en mörk röst, som verkar komma ifrån trappen ovanför mig.
hag skynndar mig så att jag ska hinna där ifrån, men för sent.
- var ska du, jäkla CP barn? frågar en annan ljusare röst och ställer sig i väggen för mig.
- Akta på dig, fräser jag.
- Ojojoj, stödigt också! säger den mörka rösten igen.
det som händer sen händer mycketr snabbt, så snabbt att jag knappt hinner tänka.
killen framför mig slår till mig i ansiktet samtidigt som jag ser en glimt av ett öga i fönstret.
Smärtan förblindar mig ett ögonblick och jag silar ner på golvet.
- Synd att du inte tål mer, säger han som slog mig, men det ända jag kan tänka på är Issas öga som jag såg genom fönstret.

21 maj, 2012 21:08

Detta inlägg ändrades senast 2012-07-24 kl. 15:49
Antal ändringar: 2

Hermia
Elev

Avatar


Awsome

Once a MADling, always a MADling

21 maj, 2012 21:11

Borttagen

Avatar


Bravisimo!! Bara lite få stav fel, men annars bra!

22 maj, 2012 16:19

Soda
Elev

Avatar


22 maj, 2012 16:22

1 2 3 4 5 6 ... 10 11 12

Forum > Fanfiction > Utan dig, lyser stjärnorna.

Du får inte svara på den här tråden.