Utan dig, lyser stjärnorna.
Forum > Fanfiction > Utan dig, lyser stjärnorna.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GodricGryffindore
Elev |
oj, jättebra!!!
Uggla mig!!! 20 maj, 2012 15:14 |
|
Borttagen
|
Super!
20 maj, 2012 17:11 |
|
Lily Brown
Elev |
20 maj, 2012 21:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lily Brown: Vänta nu fattar jag inte. undviker alla henne för hon är mugglarfödd? Det är Liza som är mugglarfödd 21 maj, 2012 14:25 |
|
Lily Brown
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaha...Skrivet av Lily Brown: Vänta nu fattar jag inte. undviker alla henne för hon är mugglarfödd? Det är Liza som är mugglarfödd
21 maj, 2012 14:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lily Brown: Skrivet av Borttagen: Jaha... Skrivet av Lily Brown: Vänta nu fattar jag inte. undviker alla henne för hon är mugglarfödd? Det är Liza som är mugglarfödd bra att du förstår 21 maj, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
Kapitel 8.
- Scho! Vänta! Jag hör Liza´s rop, men ökar bara takten. Jag skyndar mig genom korridorerna, men Liza är alltid lika långt ifrån mig. Till slut hinner hon ikapp mig. flåsande gripper hon tag i min axel. - Förstår du inte?!? Vi är av sama slag! säger hon. - Det är du som inte förstår! Jag vill inte he med dig och göra! Jävla fetto barn! skriker jag och rycker mig loss från henne. Sakta glider orden in i Liza. - Bara för att du känner dig missförståd och bedrövlig, så är du inte ensam om det, säger hon lungt och vänder sig om. Argt, men tyst stirrar jag efter henne. - Jag var den bästa du kunnde få! Den ända du kunnde få! skiker hon när hon kommit en bit. Jag forsätter min vandrig genom slottet utan att veta var jag var på väg Dumma tjocka Liza! Om hon tyckte att hon var värd mig så har hon fel! jag vill inte ha med henne att göra!!! Efter ett tag börjar korridorerna fyllas med elever och lärare. jag försöker göra mig så liten som möjligt, så att ingen lägger märke till mig. Nästan hela korridoren lyckas jag tills... -Näj men, hogwarts nya Horra! Det är en mörk röst, som verkar komma ifrån trappen ovanför mig. hag skynndar mig så att jag ska hinna där ifrån, men för sent. - var ska du, jäkla CP barn? frågar en annan ljusare röst och ställer sig i väggen för mig. - Akta på dig, fräser jag. - Ojojoj, stödigt också! säger den mörka rösten igen. det som händer sen händer mycketr snabbt, så snabbt att jag knappt hinner tänka. killen framför mig slår till mig i ansiktet samtidigt som jag ser en glimt av ett öga i fönstret. Smärtan förblindar mig ett ögonblick och jag silar ner på golvet. - Synd att du inte tål mer, säger han som slog mig, men det ända jag kan tänka på är Issas öga som jag såg genom fönstret. 21 maj, 2012 21:08
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-24 kl. 15:49
|
|
Hermia
Elev |
Awsome
Once a MADling, always a MADling 21 maj, 2012 21:11 |
|
Borttagen
|
Bravisimo!! Bara lite få stav fel, men annars bra!
22 maj, 2012 16:19 |
|
Soda
Elev |
22 maj, 2012 16:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen