Ifall Draco Malfoy skulle hamnat i Gryffindor (SV)
Forum > Fanfiction > Ifall Draco Malfoy skulle hamnat i Gryffindor (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheOnlyLion
Elev |
det är skit
SKIT BRRAAAA älskar deh meerrr?? 27 apr, 2012 16:20 |
|
Borttagen
|
vilka då? *efterbliven du vet*
27 apr, 2012 18:29 |
|
Borttagen
|
Jättebra!!
27 apr, 2012 18:29 |
|
Hermione Granger...
Elev |
Ååh! Skriv mer nu!
Pottermore - NightWave16975 Gryffindor :3 27 apr, 2012 18:50 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
Oj sorry att jag skrev katie, är van för min kompis kallas så x)
skriver mer snart 27 apr, 2012 21:25 |
|
96hpevanescence
Elev |
28 apr, 2012 11:42 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
10.
Harry hade inte kunnat somna förrens sent den kvällen tankarna rusade runt i hans hjärna. Han tyckte att det kändes som om tankarna hade en maraton inne i hjärnan, fast flera gånger om. När han vaknade så smög han upp ur sin säng, kastade inte så mycket som en blick på de andra killarnas sängar. Det var en viktig dag och han måste glömma det som hände kvällen innan. Han öppnade försiktigt dörrhandtaget och gick ut ur sovsalen. ''Hej'' Det var Hermione som kom ut ur tjejernas sovsal. ''Godmorgon'' Sade Harry. ''Sovit gott?'' frågade hon medan de gick ner för trappan. ''Sådär, du?'' ''ja, jag sov jättegott!'' De gick tillsammans ner till stora salen. Harry såg att Ron och Draco satt tillsammans med Katie, Dean och Seamus längst bort vid Gryffindorbordet. Hermione tog täten och de gick bort till dom och satte sig ner. '' Har inte Neville vaknat än?'' frågade Seamus. '' Nej tror inte det'' svarade Harry. Det var lite stel stämning mellan Draco, Katie och Harry efter det som hade hänt kvällen innan. Det var på eftermiddagen som den inställda trollkonstlektionen skulle vara, då planen skulle ske. Harry och Draco behövde glömma bort det som hänt kvällen innan för ett lite tag. När de fyra barnen hade slutat försvar mot svartkonsterlektionen så sprang Draco och Harry till Gryffindorssällskapsrum och upp till 1:apojkarnas sovrum där de under Dracos säng hade gömt låtsasblodet. Sedan sprang de vidare till den förbjudn skogen, smetade på blodet så att det skulle se verkligt ut, men precis när det skulle smeta på de sista låtsadsblodet så såg de en skugga av en man. _________________________ Hoppas att det var ett bra kapitel! 9 jun, 2012 09:21 |
|
Nelly1513
Elev |
9 jun, 2012 09:58 |
|
96hpevanescence
Elev |
9 jun, 2012 10:28 |
|
-Patronus-
Elev |
10 jun, 2012 10:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen