Första ögonkastet
Forum > Fanfiction > Första ögonkastet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
SUPERBRA!!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 20 okt, 2012 10:23 |
|
Borttagen
|
superduperultramega AWZOME
20 okt, 2012 11:01 |
|
MissFniss
Elev |
22 okt, 2012 15:34 |
|
Borttagen
|
Kapitel 7. Hogamead
Jag tittade på tavlan. Där satt en stort plakat där det stod: Imorgon skall alla elever åka till Hogsmead. Även dem under tredje årskursen. Jag ville hoppa och skrika, men alla skulle bara tittade och skratta så det fick jag strunta i nu. På vägen ut springer George ifatt mig. -Hej! Ska du med till Hogsmead? frågade han. - Japp, du och Fred? - Såklart vi ska sa han och kramade mig. Jag ryste till. Wow.. Det var UNDERBART! Vi ser Fred när vi kommer ner till Stora salen. - Hej! George sa att ni skulle till Hogsmead, jag tänkte att vi kunde ha sällskap. Fred nickar stelt på huvudet. - Okej, svara vi i kör och går glatt iväg. - Hoppas vi slipper lektonerna då, säger George. - Ja, vi har Snape hela morgonen, skrattar jag. George skrattar också. Varför får jag impulsen av att kyssa honom!? Nej Alicia, skit i det! Det ska du inte göra tänker jag. Det hade bara varit opassande, fast han är ju faktiskt vääääldigt söt. Nej. Sen spenderar vi hela dagen ihop. För Fred verkar ha fått en ny tjejkompis som heter Emma. På morgonen så vaknar jag redan halv sju. När väckarklockorna piper stiger jag upp. Jag sätter upp mitt hår och tar på mig jeans och en vit tröja. Jag springer ut i uppehållsrummet och där sitter Fred, George och Emma. - Hej, säger jag och ler. Hej Emma. - Emma är Fred nya tjej säger George och skrattar. - Tyst! säger Fred och skrattar han med. Emma ger honom en puss på kinden. Alla skrattar. Jag har faktiskt aldrig haft en pojkvän... Väl framme vid Hogsmead så går vi runt i olika affärer och köper väldigt mycket godis på Godis Baronen. Sen går vi in på Tre Kvastar och tar varsin honungöl. Vi skrattar och har jätte roligt. Sen kör vi Sanning Eller Konka. George tog sannign. - Vem är du kär i? frågar Emma. George rodnar men svarar knappt hörbart - Alicia.. 1 nov, 2012 15:21 |
|
RoseElm30771
Elev |
Wow asså du äger på att skriva! " bevakar "
1 nov, 2012 15:33 |
|
MissFniss
Elev |
1 nov, 2012 18:58 |
|
LunaLove<3
Elev |
1 nov, 2012 19:27 |
|
Borttagen
|
Tack hehe..
2 nov, 2012 07:35 |
|
amanda1104
Elev |
SUPERBRA!!! Besvarad kärlek♥
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 3 nov, 2012 16:12 |
|
Borttagen
|
superduper AWZOME♥
3 nov, 2012 16:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen