GODIS
Forum > Harry Potter > GODIS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Loveleen
Elev |
22 feb, 2012 14:08 |
|
Borttagen
|
600 inlägg omg
22 feb, 2012 14:46 |
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av Celest Gaunt: Skrivet av Angus: Åh, tack så jättemycket! Skrivet av Celest Gaunt: Haha, jag vet inte om det räknas som godis, men absolut! Felix Felicis? Gills det som godis? För i så fall... vem vill inte ha ett godis som ger tur? Jaa, det hade varut superbra! Då hade jag klarat alla frågor på frågesporten utan några problem alls! Hade jag druckit felix felicis hade jag kommit hem och sett att en uggla med ett visst brev satt och väntade på mig... ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 22 feb, 2012 14:49 |
|
Angus
Elev |
Haha, jaa!
Och fått komma till hogwarts! ![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
22 feb, 2012 15:31 |
|
TheWitch
Elev |
Jag är med dig! Vad tror du att det är för ingredienser?
~This post was sent to Mugglis by an owl~ 22 feb, 2012 15:32 |
|
Angus
Elev |
Hm.. jag vet inte! ![]() Be brave. Be strong. Be a Gryff!
22 feb, 2012 15:37 |
|
Clementin
Elev |
Skrivet av Angus: Hm.. jag vet inte! Det är väl inte Harry som gör den? 22 feb, 2012 15:47 |
|
Lokix
Elev |
Skrivet av TheWitch: the english shop finns i göteborg också. Skrivet av Angus: Skrivet av TheWitch: Jag skulle definitivt välja chokladgrodor! Bertie botts/ jelly belly finns att köpa i Stockholm ju Gör det? :O Vart då?? På the english shop i söderhallarna har de massvis med goda smaker! Todeledo 22 feb, 2012 15:50 |
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av Angus: Hm.. jag vet inte! Jag har tittat i boken nu, Snigelhorn nämner aldrig vad som är i. Så jag googlade och fick fram svaret att den enda kända ingrediensen är honung EDIT: Kanske bör vi fortsätta den här diskusionen i en ny tråd för att inte bryta mot reglerna? ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 22 feb, 2012 15:51 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Skrivet av TheWitch: Skrivet av Celest Gaunt: Skrivet av Angus: Åh, tack så jättemycket! Skrivet av Celest Gaunt: Haha, jag vet inte om det räknas som godis, men absolut! Felix Felicis? Gills det som godis? För i så fall... vem vill inte ha ett godis som ger tur? Jaa, det hade varut superbra! Då hade jag klarat alla frågor på frågesporten utan några problem alls! Hade jag druckit felix felicis hade jag kommit hem och sett att en uggla med ett visst brev satt och väntade på mig... Haha! Det hade nog jag också! 22 feb, 2012 15:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen