Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem är du?

Forum > Fanfiction > Vem är du?

1 2 3 4 5 6 ... 24 25 26
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


När kl är Te.x.16.00 svensk tid så är den 17.00 finsk tid!

19 feb, 2012 14:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Lills:
Super kapitel!

Tack!

Förlåt om kapitlerna blir lite korta...

19 feb, 2012 14:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Lills:
Super kapitel!

Tack!

Förlåt om kapitlerna blir lite korta...

Neij! Det gör inget!

19 feb, 2012 15:00

Borttagen

Avatar


Nästa kapitel kanske kommer senare idag, annars imorgon. Jag vill alltid ha minst ett kapitel klart (Tack Linn för idén). Och jag måste alltså bara skriva klart kapitel 5, som jag håller på med, innan jag kan lägga upp kapitel 4

19 feb, 2012 15:02

Borttagen

Avatar


Okeij! Så när du ska sätta upp kapitel 6 måste du först skriva klart kapitel 7!

19 feb, 2012 15:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Okeij! Så när du ska sätta upp kapitel 6 måste du först skriva klart kapitel 7!

Ja, fast det är en bit kvar Nästa kapitel jag lägger upp blir ju 4

19 feb, 2012 15:06

Borttagen

Avatar


Okeij!

19 feb, 2012 15:07

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


jättebra bevakar!

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

19 feb, 2012 15:31

Borttagen

Avatar


Yeees! En till som läser!

19 feb, 2012 15:32

Borttagen

Avatar


Har fastnat med kapitel 5. men 4 kommer nog ändå idag

19 feb, 2012 15:33

1 2 3 4 5 6 ... 24 25 26

Forum > Fanfiction > Vem är du?

Du får inte svara på den här tråden.