Vem är du?
Forum > Fanfiction > Vem är du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
När kl är Te.x.16.00 svensk tid så är den 17.00 finsk tid!
19 feb, 2012 14:59 |
|
Borttagen
|
19 feb, 2012 14:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack! Förlåt om kapitlerna blir lite korta... Neij! Det gör inget! 19 feb, 2012 15:00 |
|
Borttagen
|
Nästa kapitel kanske kommer senare idag, annars imorgon. Jag vill alltid ha minst ett kapitel klart (Tack Linn för idén). Och jag måste alltså bara skriva klart kapitel 5, som jag håller på med, innan jag kan lägga upp kapitel 4
19 feb, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
Okeij! Så när du ska sätta upp kapitel 6 måste du först skriva klart kapitel 7!
19 feb, 2012 15:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okeij! Så när du ska sätta upp kapitel 6 måste du först skriva klart kapitel 7! Ja, fast det är en bit kvar 19 feb, 2012 15:06 |
|
Borttagen
|
Okeij!
19 feb, 2012 15:07 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
jättebra bevakar!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 19 feb, 2012 15:31 |
|
Borttagen
|
Yeees! En till som läser!
19 feb, 2012 15:32 |
|
Borttagen
|
Har fastnat med kapitel 5. men 4 kommer nog ändå idag
19 feb, 2012 15:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen