gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Draco om han räknas som ond. Eller kanske Snape om han också räknas.
8 apr, 2012 22:50 |
|
Mahogany
Elev |
Bellatrix
No cat has two tails. One cat has one tail more than no cat. That's why a cat has three tails. 9 apr, 2012 01:58 |
|
Borttagen
|
Jag gillar Voldermort.
9 apr, 2012 09:19 |
|
Borttagen
|
Snape, fast han är ju inte "ond" precis.... Men ingen vill väl liksom tycka om någon ond... Jag kanske inte gillar någon ond då..........
9 apr, 2012 09:22 |
|
Dobby..
Elev |
Bellatrix.
Jag beundrar hennes lojalitet, även om den är mot Voldemort... "Always" 9 apr, 2012 09:34 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Jag hatar Bellatrix. Men ändå tycker jag om henne. Hon är typ cool
Och, på något sätt, gillar jag Voldemort ![]()
9 apr, 2012 10:18 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Jag tycker nog Bellatrix, och lite Narcissa.
9 apr, 2012 10:33 |
|
Roxy
Elev |
Jag gillar Bellatrix. Hon är cool på ett galet sätt. Plus att Helena Boham-Carter spelar henne
<---- <3 Josh, Will U Marry Me? <3
9 apr, 2012 11:06 |
|
huffpuff
Elev |
Bellatriiiiiiiiiiiiiiix!!!
SNAPEEE, om han räknas som ond Draco Malfoy Ni-Vet-Vem Narcissa Malfoy Lucius Malfoy
9 apr, 2012 11:34 |
|
Borttagen
|
Bellatrix är underbar, är lite förtjust i Fenrir oxå.
9 apr, 2012 11:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen