Crucio?
Forum > Harry Potter > Crucio?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fågel-Fenix
Elev |
1 mar, 2012 10:09 |
|
Fredrick
Elev |
På en som heter Train på mugglarportalen.se
jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 1 mar, 2012 10:56 |
|
Train
Elev |
Men hallå, du har sagt det en gång redan, det räcker bra! Vill du lägga din Crucio på mig, fine, gör det du, men det räcker med att du skriver det en gång.
1 mar, 2012 11:19 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Train: Men hallå, du har sagt det en gång redan, det räcker bra! Vill du lägga din Crucio på mig, fine, gör det du, men det räcker med att du skriver det en gång. skojade bara jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 1 mar, 2012 13:27 |
|
Train
Elev |
Skrivet av Fredrick: Skrivet av Train: Men hallå, du har sagt det en gång redan, det räcker bra! Vill du lägga din Crucio på mig, fine, gör det du, men det räcker med att du skriver det en gång. skojade bara Det har du redan gjort en gång.
1 mar, 2012 14:21 |
|
Julle
Elev |
1 mar, 2012 14:23 |
|
MissPotter_
Elev |
VOLDEMORT!
1 mar, 2012 14:25 |
|
Borttagen
|
Min bror.
1 mar, 2012 14:31 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Jag kan ha skrivit i den här tråden innan men .. jag har ingen aning om vem jag skulle använda den mot.
Hola, Mishamigos! 3 mar, 2012 21:46 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Ingen.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 3 mar, 2012 22:02 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen