Snyggast
Forum > Harry Potter > Snyggast
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rowena
Elev |
Njaaooeej. Pattinson ser inte så bra ut enligt mig ._. Visst, lite trevlig ser han ut men inte så SJUKT SNYGG som jag uppfattade Cedric.
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 19 feb, 2011 18:10 |
|
Borttagen
|
Jag förstår, man tycker ju trots allt olika c: Jag och min storasyster kollade på Harry Potter and The Goblet of Fire igår, och vi båda blev förundrade över hans skönhet, HAHA. Vi såg nästan drogade ut när han var med i bild ._.
19 feb, 2011 18:15 |
|
Knizzlare
Elev |
19 feb, 2011 18:20 |
|
Beata
Elev |
Det är faktiskt olika....vissa scener kan dem ju se bra ut andra... nej
Men alla var söta när dem var yngre som i ettan och tvåan, oj vad länge sedan det var xD
19 feb, 2011 19:06 |
|
soratanaka
Elev |
Egen fantasi:
1) Harry 2) Draco 3) Ronald Filmer: 1) Draco 2) Ronald 3) Harry "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 19 feb, 2011 19:08 |
|
Moldemort
Elev |
Voldemort (är nog den enda som tycker det)
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 19 feb, 2011 19:13 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av Moldemort: Voldemort (är nog den enda som tycker det) Närå - men det fanns inte bland svarsalternativen. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 19 feb, 2011 19:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moldemort: Voldemort (är nog den enda som tycker det) haha nejnej det finns fler som gillar Voldy utav dem tre : Draco men ingen utav dem är enligt mig den allra snyggaste hp-karaktären (och nu menar jag inte skådespelarna utan hur jag föreställer mig dem 19 feb, 2011 19:22 |
|
Rowena
Elev |
Isis Alexima, HAHA. Sorry men de där va kul XD
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 20 feb, 2011 11:04 |
|
ikka
Elev |
Hm, av bara dem tre så kommer iaf Harry sist. Både Ron och Draco är snygga i vissa filmer och fula i andra, lol.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
20 feb, 2011 14:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen