Drömmar slår in - Drarry [PG-13]
Forum > Fanfiction > Drömmar slår in - Drarry [PG-13]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sovsvampen
Elev |
VAD GÖR DU MORT MIG UNGE?!? SERIÖST
[så alla bara vet så tycker jag lite synd om lisa när jag läser hennes ff bredvid henne, får typ damp och jag vet inte piper och gråter, nejmen typ) Romione ♥
29 feb, 2012 10:36 |
|
Borttagen
|
Super bra! Du har talang tjejen, fortsätt så!
29 feb, 2012 11:15 |
|
lliissaa
Elev |
tack för alla kommentarer, det e det som håller mig drivande! ♥
btw, visste ni att jag alltid väljer musik till vilken sinnesstämning jag vill ha? allt går så mkt lättare då! c: Kap 5: Älskade ingen honom? Var han verkligen helt jävla ensam? Tårarna rann nerför Harrys kinder när han vandrade runt i korridorerna, i ett försök att undvika mänsklighet, undvika alla blickar som hårt stirrade på honom när han snyftande drev förbi. Vattnet blötte ner hans blonda hår och han drog långsamt fingrarna genom det. Duschen surrade lågt, konstant. Precis lika konstant som Harry bodde i hans huvud. Draco nästan chockade sig själv när han kände ett starkt behov av att gråta. Malfoys grinar inte över en liten crush... Eller gör de det? Tydligen. ”Ey Draco, klar snart eller?!” det var Blaise röst som hade fyllt badrummet. Draco snyftade hastigt. ”Eehm, jo...” svarade han skakigt. ”Vafan, grinar du?” sa Blaise med en blandning av hån och omtanke. ”Stick!” fräste Draco till svar. Blaise gjorde som han hade bett honom, han smällde igen dörren bakom sig. Jävla tjurskalle, tänkte han. Men vafan skulle han hitta på nudå? Han gick ut i korridorerna och mot honom kom en snyftande Harry James Potter. Blaise hånlog mot honom. ”Här går du å tjuter, Potter. Synd om dig nu va?” Harry som hade stannat, granskade honom och stirrade därefter honom hårt i ögonen. ”Fuck you Zabini.” han fortsatte stirra i Slytherinpojkens milda ögon. Blaise själv hade blivit som förstenad, Harrys ögon var röda, sorgsna och sååå vackra. Dom var förtrollande och han kunde inte sluta titta in i dom. Harrys blick föll ner och han skulle precis börja gå därifrån, när Blaise, utan någon tanke, tog tag i honom och tryckte honom mot sin varma, vackra kropp. Blaises armar omslöt därefter pojken som överlevde. Han förde sedan sina läppar mot Harrys ena öra och viskade: ”Det ordnar sig Harry. ”Fixade” du Voldy så fixar du allt.” Han släppte sedan sitt grepp om Harry och tittade in i hans gröna ögon, vände sedan på klacken och gick därifrån. Harry stirrade chockat efter honom och undrade vadfan han nyss hade vart med om?! När han vände sig om, såg han Draco som också verkade vara i chocktillstånd, för han stirrade stelt på Harry. Harry kände hur det pirrade i kroppen när han granskade Draco, hans smala, långa kropp, hans kyssvänliga hals och läppar, hans otroligt vackra grå ögon och det supermjuka blonda håret. Harry skakade och en tår rann sakta nerför hans kind, han visste inte vad han skulle ta sig till. Han gick med bestämda steg mot Draco (som fortfarande var i chock), ställde sig på tå och viskade sensuellt (men darrande) i hans öra: ”Jag tror jag älskar dig...” Han placerade sedan hela fötterna på golvet. Han tittade på den underbara Gryffindorpojken framför honom. Han såg hur vackra tårar rann nerför hans kinder, gråten gick inte att hålla, det var dags att sticka... Draco vände snabbt på sin långa, smala kropp och småsprang därifrån medan han torkade bort en och annan tår. Han stannade när han kommit ur räckhåll för Harry, hela hans värld rasade när han hörde att Harry hade brytit ihop, han näst in till skrek ut sin gråt. Draco kikade fram bakom kröken, på Harry och såg honom ihopkrupen på golvet, han slet i sitt hår och andades häftigt. Draco stod inte ut, han sprang därifrån, bort ifrån gråten och han önskade att han kunde springa ifrån alla tankar, alla känslor som han hade för Harry. ![]() läs min drarry ff sötisar :* http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15019
3 mar, 2012 01:57 |
|
kya
Elev |
Åh jag älskar det, du skriver så... mänskligt, det är liksom riktigt verkliga reaktioner. Helt awesome!
Heheh, av någon anledning började jag asgarva när Harry sa Fuck you Zabini x'd ![]() ![]()
3 mar, 2012 02:01 |
|
mican00
Elev |
3 mar, 2012 09:44 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Jättebra
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 3 mar, 2012 11:25 |
|
PeskipiskiPesternomi
Elev |
3 mar, 2012 11:32 |
|
carro78
Elev |
3 mar, 2012 16:50 |
|
Sovsvampen
Elev |
Jag har lärt hon allt hon kan
HAHAH SKOJA BARA, dafuq? Du äger lisa, har jag nämnt det förut? Aja, Mer när du har tid
4 mar, 2012 14:35 |
|
minto
Elev |
Draco got an akward hug from Voldy, Harry gets an akward hug from Blaise X)
Jättebra skrivet!! Vill också börja gråta XD Svarta Rosor: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=11339&page=1#p561355 Minto Parkinson, någon man aldrig glömmer: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=15219&page=1#p791803 4 mar, 2012 21:07 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen