Vilket godis skulle du helst vilja smaka om det gick att köpa?
Forum > Harry Potter > Vilket godis skulle du helst vilja smaka om det gick att köpa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
fox
Elev |
Chokladgroda
Bli medlem i Hobbit klubb http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28755&page=1%
29 jan, 2013 10:52 |
|
Borttagen
|
Pumpapastej
29 jan, 2013 14:16 |
|
Borttagen
|
chokladgrodor eller BBB.
29 jan, 2013 14:34 |
|
The Daily Prophet
Elev |
29 jan, 2013 16:57 |
|
Borttagen
|
BBB
29 jan, 2013 17:00 |
|
Borttagen
|
Chokladgroda
29 jan, 2013 17:12 |
|
ChoChang
Elev |
Pumppastej, och Chokladgrodor.
Det är en dag imorgon också... 29 jan, 2013 17:24 |
|
Borttagen
|
Näh det låter ärligt talat äckligt, jag skulle nog vilja smaka på det mesta!
29 jan, 2013 18:34 |
|
PureSlytherin
Elev |
29 jan, 2013 19:50 |
|
Borttagen
|
Sockerfjäderpennor! Och kanske någon enstaka gång Fred och Georges bli-sjuk-karameller.... Ahem.
29 jan, 2013 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen