Harry Potter är ju typ som bamse.
Forum > Harry Potter > Harry Potter är ju typ som bamse.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Loveleen
Elev |
6 feb, 2012 19:16 |
|
Kitt
Elev |
6 feb, 2012 19:50 |
|
Weasley
Elev |
Haha xD men då borde det ju finnas en annan sång också:
Heja Harry världens bästa trollkarl men han tycker inte om Voldemort honungsöl Rosmertas honungsöl dricker han för att bli stark förstås kommer det en stöddig typ och ger en svager nyp så laddar han sig upp igen med honungsölen heja Harry snällaste vår Harry lycklig den som har en sådan vän. Bra va? 11 feb, 2012 13:04 |
|
Hermione Granger...
Elev |
Jag tycker att Voldemort är Reinard och Snape är typ Vargen för båda blir/visar sig vara snälla
Pottermore - NightWave16975 Gryffindor :3 11 feb, 2012 13:55 |
|
Borttagen
|
vad snackar ni om ??
11 feb, 2012 14:13 |
|
E
Elev |
11 feb, 2012 14:22 |
|
Pygmepuffen
Elev |
11 feb, 2012 14:30 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja.Men Lord voldermort lika med vargen! Med den skillnaden att Vargen har en näsa, eller nos snarare, och Lord Voldemort är inte hemligt musikalisk. Vad vi vet, alltså. 11 feb, 2012 16:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Weasley: Haha xD men då borde det ju finnas en annan sång också: Heja Harry världens bästa trollkarl men han tycker inte om Voldemort honungsöl Rosmertas honungsöl dricker han för att bli stark förstås kommer det en stöddig typ och ger en svager nyp så laddar han sig upp igen med honungsölen heja Harry snällaste vår Harry lycklig den som har en sådan vän. Bra va? AWESOME XD 11 feb, 2012 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Knocke och smocke + Sjörövarna är dödsätarna.Kapten buster kan vara lucias Malfoy. Ha ha ha ha flumade helt ur när jag läste detta... 24 feb, 2012 22:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen