Fred & George
Forum > Harry Potter > Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Avazette
Elev |
Jag kan säga att det är TVÅ av mina favoritkaraktärer. Höhö, vaktmästaren på min nya skola (börjar i ny efter sommarlovet) kommer tycka att jag är en pain in the ass.
Fight! 25 apr, 2012 18:33 |
|
Hanna Black
Elev |
Mina apsoluta favoriter är George och Fred
Det är vi ´konstiga` personer som gör världen roligare 8 aug, 2012 11:10 |
|
Julia.Potter
Elev |
Det går ju bara inte att välja favoritkaraktär!!
Ginny Harry fred & george Luna MASSOR FLER!! Hoj Hoj 8 aug, 2012 12:06 |
|
Borttagen
|
Voldy.
8 aug, 2012 12:07 |
|
Julia Gullö
Elev |
måste nog säga luna
![]() 8 aug, 2012 12:15 |
|
inovember
Elev |
8 aug, 2012 15:58 |
|
Hermione6
Elev |
Jag gillar alla men jag har 4 st pers jag gillar mer.
1 Hermione 2 Luna 3 Nevill 4 Ron "Du köper kärlek säljer hat" 8 aug, 2012 16:25 |
|
Hannahamanda
Elev |
hermione och ginny
8 aug, 2012 18:06 |
|
Lowawa
Elev |
Lupin!!
8 aug, 2012 18:16 |
|
Coraal
Elev |
HAR SUPER MÅNGA
9 aug, 2012 11:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen