Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fred & George

Forum > Harry Potter > Fred & George

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Avazette
Elev

Avatar


Jag kan säga att det är TVÅ av mina favoritkaraktärer. Höhö, vaktmästaren på min nya skola (börjar i ny efter sommarlovet) kommer tycka att jag är en pain in the ass.

Fight!

25 apr, 2012 18:33

Hanna Black
Elev

Avatar


Mina apsoluta favoriter är George och Fred ♥ Men jag gillar verkligen också Sirius Black, Hagrid och Mody

Det är vi ´konstiga` personer som gör världen roligare

8 aug, 2012 11:10

Julia.Potter
Elev

Avatar


Det går ju bara inte att välja favoritkaraktär!!
Ginny
Harry
fred & george
Luna
MASSOR FLER!!

Hoj Hoj

8 aug, 2012 12:06

Borttagen

Avatar


Voldy.

8 aug, 2012 12:07

Julia Gullö
Elev

Avatar


måste nog säga luna

8 aug, 2012 12:15

inovember
Elev

Avatar


Severus, Draco, Sirius.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F12146620%2Ftumblr_locgqlHDbR1qd1rtlo1_500_large.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F12071701%2Ftumblr_loemx4ecxt1qis2apo1_500_large.gif

8 aug, 2012 15:58

Hermione6
Elev

Avatar


Jag gillar alla men jag har 4 st pers jag gillar mer.
1 Hermione
2 Luna
3 Nevill
4 Ron

"Du köper kärlek säljer hat"

8 aug, 2012 16:25

Hannahamanda
Elev

Avatar


hermione och ginny

8 aug, 2012 18:06

Lowawa
Elev

Avatar


Lupin!!

8 aug, 2012 18:16

Coraal
Elev

Avatar


HAR SUPER MÅNGA

9 aug, 2012 11:49

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Fred & George

Du får inte svara på den här tråden.