~~Hedviggs liv~~
Forum > Fanfiction > ~~Hedviggs liv~~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Erica
Elev |
kapitel 5
Försvar-mot-svartkonster hade vi med Gryffindor. Jag, Carolle och Joanne delade på ett bord längst fram i klassrummet. -Slå upp sida 21 i boken, hördes Professorns pipiga röst. Tyst slog jag upp sidan i boken som jag hade fått av Dumbledore. -Vet någon här vad en.... Började Professor Quirrell, men mer hörde jag inte. Harry hade vänt sina gröna ögon mot mig och jag hade andlöst tittat ner i boken. -Nå, Miss? Den pipiga rösten hördes igen. Han tittade på mig..
18 feb, 2012 14:56 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Bra!
19 feb, 2012 22:34 |
|
Fredrick
Elev |
vem vill skriva en fanfiction om en ugglaj*vel????
jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 20 feb, 2012 16:07 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Skrivet av Fredrick: vem vill skriva en fanfiction om en ugglaj*vel???? Det är en jättebra historia, och det är inte så sjyst att säga så! 20 feb, 2012 16:12 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Nymphadora_<3: Skrivet av Fredrick: vem vill skriva en fanfiction om en ugglaj*vel???? Det är en jättebra historia, och det är inte så sjyst att säga så! men jag tycker bara att det är konstigt, att man skriver om en uggla.... -.- vad handlar den om då? om den nu är så bra? jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 20 feb, 2012 16:16 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
^^ndet handlar om hedwig(harrys uggla) som är en animagus och sånt. Om du läser den så kanske du fattar. Den är jättebra! Men om du bara ska skriva taskiga komentarer så kan du hålla dom för dig själv och inte säga dom.
20 feb, 2012 16:18 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Nymphadora_<3: ^^ndet handlar om hedwig(harrys uggla) som är en animagus och sånt. Om du läser den så kanske du fattar. Den är jättebra! Men om du bara ska skriva taskiga komentarer så kan du hålla dom för dig själv och inte säga dom. jaha, en animagus. det var därför jag inte fattade ett skit. jag menar, hade det bara vart en fanfiction om en uggla som satt i en bur. hur kul hade de vart? men att den var en animagis förklarar ju allt. tack att du förklarade jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 20 feb, 2012 16:20 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
^^det är lungt. Lite missförstånd bara, men du borde läsa den!
20 feb, 2012 16:22 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Nymphadora_<3: ^^det är lungt. Lite missförstånd bara, men du borde läsa den! det kan jag absolut göra. men inte just nu, för nu ska jag äta kanelbulle jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 20 feb, 2012 16:23 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
^^ haha okej!
20 feb, 2012 16:26 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen