Visste ni att.....
Forum > Harry Potter > Visste ni att.....
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Fred & Sirius är några av mina favoriter också!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 feb, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Taack! du är min favorit också! Nej jag skojja bara.. Fred asså, det var ju hemskt :'( 2 feb, 2012 22:12 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hmm jo jag förstår vad du menar men jag hade supersvårt att göra en photoshoot med min man där jag skulle hålla honom i mina armar som död. Det var fruktansvärt men bilderna blev ju bra.. äkta känsla syns.. Det är klart att det är svårt, men jag antar att du inte hade så mycket tid på dig att sätta dig in i rollen som "mig-med-död-man". De kunde ändå läsa dödsscenen i boken många gånger innan filmningen satte igång, så att de kunde komma över den där spärren som gör att de ser personen och inte rollen som död. De har även båda sagt i en intervju att det var extremt konstigt, men att de hade god tid på sig att förbereda sig. Det är mina anledningar till att finna det falskt/överdrivet
2 feb, 2012 22:12 |
|
Nymphadora_<3
Elev |
Gud va bra fakta! Det mästa visste jag inte!
Fred och sirius är en av mina favvisar♥ 2 feb, 2012 22:18 |
|
Solkatten
Elev |
När Sirius dog ... storgrät :'( Och Fred. R.I.P.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 feb, 2012 22:49 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Galaxus: "Emma Watson övervägde att hoppa av efter femte filmen, men bestämde sig sen för att stanna och sa 'jag kan inte se någon annan spela Hermione, jag har varit med och skapat henne och det skulle kännas konstigt att se henne som någon annan.'" Skulle ha hatat henne ifall hon hade hoppat av. Gillar inte när det blir ett byte! Agree Jag skulle då aldrig ha hatat henne, utan visat henne någon enorm respekt. Emma, likt sina vänner, slänged in i filmbranschen i ung ålder och har ända sedan dess varit fast. Hon kunde inte röra sig fritt när hon var 11 år, för att människor lät henne inte andas. Allting kretsade kring just Harry Potter, kändisskap och rykten. Hon ville hoppa av för att tänka på sig själv och sina studier. För att hon ville, för en gångs skull, leva ett normalt liv. Om hon hade valt att avsluta sin roll som Hermione skulle jag blivit så himla ledsen, men jag skulle aldrig hatat henne, jag skulle ha respekterar hennes val och haft full förståelse.
2 feb, 2012 23:39 |
|
Borttagen
|
Intressant! Jag visste inte det där om Emma...
3 feb, 2012 07:16 |
|
Cindy
Elev |
3 feb, 2012 09:01 |
|
-Nymphadora Tonks-
Elev |
"George kunde aldrig aldrig frammana en patronus efter Freds död, då han hade alla sina lyckligaste minnen med sin bror."
Det där är bara för sorligt "Because I want to fix this in my memory for ever" said Ron, his eyes closed and an uplifted expression on his face. "Draco Malfoy, the amazing bouncing ferret..." 3 feb, 2012 10:22 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
3 feb, 2012 13:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen