Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Ang. Snape i sista boken/filmen

Forum > Harry Potter > Ang. Snape i sista boken/filmen

1 2 3 4 5 6 7 8 9
Användare Inlägg
Severus10
Elev

Avatar


Om man inte kan svaret så försöker man ändå.

23 jan, 2012 20:39

Carneol
Elev

Avatar


Inte funderat på att använda spoiler-knappen? Finns en del som inte läst/sett de sista än..

23 jan, 2012 20:46

mican00
Elev

Avatar


Skrivet av Severus10:
Om man inte kan svaret så försöker man ändå.


men försök själv då

föressten, jag har sett en tråd där du blivit osams innan också, och tjatat om att vi inte ska säga till en 20 åring vad hon ska göra, men då borde man inte få säga till någon annan i nån annan ålder heller och säg inte till oss då att vi ska ge dig hjälp.

dessutom har vi gett dig hjälp: sök på google!
du vill ju inte ens försöka, och du tjatar ju själv om att man ska försöka om man inte kan.

var tacksam för att några försökt hjälpa dig istället för att säga "det är inte tillräckligt jag kräver mer av er!" säg istället "tack! jag ska försöka!" och så testar du att söka, funkar det inte så kan du säga "tyvärr så hittade jag inget, någon som vet hur jag ska göra?" och är det ingen som vet, så acceptera det

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F2zxy1hy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F6opx87.gif

23 jan, 2012 20:58

Severus10
Elev

Avatar


till skillnad från er så försökte jag innan jag bad om hjälp

23 jan, 2012 21:38

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Severus10:
till skillnad från er så försökte jag innan jag bad om hjälp

Du var ju munter av dig

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

23 jan, 2012 21:42

hyperion
Elev

Avatar


Sist jag kollade så spelade de inte in någon scen i spökande stugan överhuvudtaget för att de ville ha det i båthuset. Tror inte de skulle spela in samma scen på två olika ställen bara för att testa..

(Och till er som tycker att man ska sätta spoilervarning, det borde inte vara nödvändigt när det är över 4 år sen sista boken kom ut och sista filmen är ute på dvd...)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fc8f2f6d0ea7c96dfdc2ef6033dd1f035%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F841bdc53f51c1098f2b3eaef2582b22e%2Ftumblr_mv2bmmL5rO1som5q2o2_500.gif

23 jan, 2012 21:45

Detta inlägg ändrades senast 2012-01-23 kl. 21:46
Antal ändringar: 1

Severus10
Elev

Avatar


Jag är alltid på bra humör

23 jan, 2012 21:46

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Severus10:
Jag är alltid på bra humör

visst *korsar fingrarna bakom ryggen*

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

23 jan, 2012 21:47

Borttagen

Avatar


Snälla Severus10, de har försökt hjälpa dig så gott det går, men om de inte hittar något kan de ju inte göra någonting åt det? Och när de sa att de inte visste så bara snäste du av dem, det kanske inte är så jättetrevligt. Jag kanske har missuppfattat dig men det verkade som det
De har som sagt försökt hjälpa dig så mycket som möjligt så jag tycker inte du ska komma och säga att de ignorerade dig

23 jan, 2012 21:59

Ginny.:.Weasley
Elev

Avatar


Allt jag fick fram när jag tittade på YT var själva dödsschenen alltså den i filmen.


Även om dem faktiskt filmade i spökande stugan först så måste dem inte lägga upp det.

And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them

23 jan, 2012 22:07

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Forum > Harry Potter > Ang. Snape i sista boken/filmen

Du får inte svara på den här tråden.