Hjärta av silver [SV]
Forum > Fanfiction > Hjärta av silver [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av kya: Hehe.. :3 Men just nu är det typ bara tre som läser så om det kommer fler blir det roligare att skriva Meeennnn om du skriver mer nu så kommer folk se din ff som senast skriven i och vips fler läsare! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 jan, 2012 14:24 |
|
kya
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av kya: Hehe.. :3 Men just nu är det typ bara tre som läser så om det kommer fler blir det roligare att skriva Meeennnn om du skriver mer nu så kommer folk se din ff som senast skriven i och vips fler läsare! Okej det är ju sant! Ett nytt kapitel är påväg! ;D ![]() ![]()
22 jan, 2012 14:25 |
|
onlyoliviaa
Elev |
22 jan, 2012 14:26 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av kya: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av kya: Hehe.. :3 Men just nu är det typ bara tre som läser så om det kommer fler blir det roligare att skriva Meeennnn om du skriver mer nu så kommer folk se din ff som senast skriven i och vips fler läsare! Okej det är ju sant! Ett nytt kapitel är påväg! ;D JAAAA!! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 jan, 2012 14:26 |
|
kya
Elev |
Skrivet av onlyoliviaa: JAG VILL OCKSÅ HA MEEER NUU Tips om du vill ha fler läsare, länka till den i din signatur Jag har en av mina fanfictions länkade där, det fick inte plats med båda Dx ![]() ![]()
22 jan, 2012 14:29 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av kya: Skrivet av onlyoliviaa: JAG VILL OCKSÅ HA MEEER NUU Tips om du vill ha fler läsare, länka till den i din signatur Jag har en av mina fanfictions länkade där, det fick inte plats med båda Dx Ta bort Dracos bild tills en av dem är färdigskriven?? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 jan, 2012 14:30 |
|
Celest Gaunt
Elev |
Underbar!! *bevakar*
22 jan, 2012 14:33 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Celest Gaunt: Underbar!! *bevakar* Titta! Redan en ny läsare! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 jan, 2012 14:34 |
|
kya
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Celest Gaunt: Underbar!! *bevakar* Titta! Redan en ny läsare! Awwie :' Jag är strax klar med kapitlet! ![]() ![]()
22 jan, 2012 14:46 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Good good! Längtar! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 22 jan, 2012 14:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen