Vad fick ni För HP saker i Julklapp?
Forum > Harry Potter > Vad fick ni För HP saker i Julklapp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Tänker köpa en HP kalender nästa år istället :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 jan, 2012 16:57 |
|
Pumpkin99
Elev |
16 jan, 2012 17:23 |
|
Katt
Elev |
Fick en bok och två filmer, kommer inte ihåg vilka och är för lat för att gå att titta....
16 jan, 2012 21:32 |
|
9te
Elev |
Inget men min syster fick en Box med alla filmer och bonusmaterial tilla alla filmer + en bok
"Tuta och kör Ernie!"
16 jan, 2012 21:59 |
|
emeper
Elev |
Fick en trollstav (fleur delacours) och så fick jag alla elevhems broscher och dessutom hogwarts broschen
Läs min fanfic ;) http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=4282&page=31#forum.php?topic=4282&page=1 Eller fanfiction.net/s/8036811/1 16 jan, 2012 22:36 |
|
prongs
Elev |
jag fick inte en endaste pryl
PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 17 jan, 2012 01:11 |
|
Borttagen
|
De tre sista böckerna (eftersom jag inte hade dem), en Gryffindor-halsduk och en bokhylla att ha alla mina HP-saker i ^^
Tror inte det var nåt mer \= 17 jan, 2012 11:09 |
|
annnnnas
Elev |
Jag fick en resa till WB Studio Tour i London i födelsedagspresent!
och en ravenclawhalsduk. 21 jan, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
inga xD
21 jan, 2012 18:19 |
|
Borttagen
|
Hade en riktig Harry Pottr jul!
Fick hela serien på engelska, Harry Potter and the Dealthy Hallows Part 2 och Quiditch through the ages!!!! 21 jan, 2012 18:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen